Crypto - Nieuws en algemene discussie

En ik heb al mn ETH verkocht. Heeft de eerste support level van 1877 dollar doorbroken..volgende is +-1500 dollar
Hehe weak hands. De ETH/BTC charts heeft een forse duik genomen maar ik ga deze dip niet verkopen. Ik schat de kansen dat dit de bodem is hoger in dan de kans dat het verder naar het niveau van 21/12/20 zakt.

Hehe weak hands. De ETH/BTC charts heeft een forse duik genomen maar ik ga deze dip niet verkopen. Ik schat de kansen dat dit de bodem is hoger in dan de kans dat het verder naar het niveau van 21/12/20 zakt.
Ja maar het is wel de bedoeling om rond 1600-1700 terug te kopen :). Het is niet dat ik ga wachten tot het terug richting 400 gaat :p

Klopt, ik was net aan het denken om wat extra BTC om te zetten naar ETH.
Ik hou m'n ETH braafjes bij. Is al de hele maand aan het underperformen t.o.v. bitcoin, dus dit is net een buy moment ipv een sell moment. :p

Ik blijf het straf vinden hoe mensen koersen blijven najagen.

Klopt, ik was net aan het denken om wat extra BTC om te zetten naar ETH.
Ik hou m'n ETH braafjes bij. Is al de hele maand aan het underperformen t.o.v. bitcoin, dus dit is net een buy moment ipv een sell moment. :p

Ik blijf het straf vinden hoe mensen koersen blijven najagen.
Eth heeft ook zijn BTC-ETH support ratio doorbroken. Eens het onder 0.03373 zakt, zal het wss doorzakken naar 0.0315. Je zou hem dus beter daar aankopen :).
Hoe dan ook blijf ik even met een glimlach naar de daling kijken...hopelijk kan ik straks terug aankopen :)

Eth heeft ook zijn BTC-ETH support ratio doorbroken. Eens het onder 0.03373 zakt, zal het wss doorzakken naar 0.0315. Je zou hem dus beter daar aankopen :).
Hoe dan ook blijf ik even met een glimlach naar de daling kijken...hopelijk kan ik straks terug aankopen :)
Ik hoop dat je dan tijd genoeg hebt om alles op te blijven volgen. Ik probeerde zo'n zaken vroeger ook, maar heb eruit geleerd. Je moet dan constant de prijzen in het oog houden. Kan goed zijn dat het nog verder zakt, maar dat het al terug hoger staat tegen dat je tijd hebt om terug aan te kopen. Daarbovenop zit er redelijk wat support op het huidige level ETH/USD, dus ik begrijp niet goed waarom je zegt dat het per se door moet zakken. Kan natuurlijk wel, maar hoeft zeker niet.

Mijn dronken alter ego is zo ne slechten trader. Normaal gezien zie ik hem zaterdag terug, hij zal het mogen horen.

Neen. Pas begonnen en mij voorgenomen mij in te kopen in verschillende coins voor lage bedragen. Eerst nog wat bijleren en zoeken hoe alles werkt. Nieuw in de crypto wereld.

Ik had vorige week BNB gekocht voor 50 eur. Stond aan 108 eur/coin. Vrijdag stond die al aan 270 eur/coin.
Nergens meer aankomen, enkel om bij te kopen was mijn strategie.

Zaterdag toen de BNB zakte, terwijl ik gedronken had, de helft verkocht. Haha.
Heb het dan maar in ADA gestoken. Heb nu voor 150 eur ADA gekocht. Ook DOT heb ik nog staan.

Vanaf nu raak ik geen enkele exchange aan als ik dronken ben. Ik maak slechte, emotionele keuzes. Toen ik opstond had ik blijkbaar ook nog eens 100 euro overschreven naar de app. Geen flauw idee wat ik ermee ging kopen.

Zolang dat het niet terug naar 0.245 zakt ben ik nog niet echt ongelukkig (maar wel minder gelukkiger dan toen het op 0.45 stond :cautious: ).

De omhoogwaardse trend sinds januari 20 is hiermee nog verre van gebroken.

Terug
Bovenaan