Crypto - Nieuws en algemene discussie

BNB is heel rap terug van zijne sokkel gevallen. Was ergens wel te verwachten want die explosieve groei was totaal niet in proportie met de bron ervan

Puur op ADA ingekocht en ondertussen van 700€ naar 940€ en stijgend. Ben echt benieuwd waar die dit jaar gaat eindigen

Koop je het dan aan in ADA en blijf je er gewoon af of speel je er een beetje mee als de marktwaarde daalt of stijgt?
Nu ik had ergens gelezen dat je ook gewoon kapitaal in een "earn" optie kan plaatsen en dan kan je daar nog eens kiezen tussen speculeren door derden (beetje zoals de bank je beleggingen onderhoudt) of gewoon aankopen en totaal niets aan doen en daar krijg je dan een interest op.

Had me de Coinbase app geïnstalleerd. Moest dan een bedrag naar hun rekening overboeken voor de verificatie van m'n rekening. Dit ging niet . Dan naar de bank geweest om betalingen aan Estland toe te staan. Dan er achter gekomen dat de rekeninghouder uit Ierland komt. M'n vaste bankmedewerker vond het allemaal redelijk vreemd.(Belfiusbank) Nu vermoed ik dat dit een puur belastingtechnische constructie is. Zijn er hier nog mensen die wat achterdochtig waren of is er niets aan de hand en kan ik de overschrijving gewoon uitvoeren ?

Niets aan de hand. Gebruik deze ook.
Bij mij werkte via argenta de sepa overschrijving wel onmiddellijk. Staat hier ook als coinbase ierland en de bank zit in Estonia. Rekening EE4777....

Niets aan de hand. Gebruik deze ook.
Bij mij werkte via argenta de sepa overschrijving wel onmiddellijk. Staat hier ook als coinbase ierland en de bank zit in Estonia. Rekening EE4777....
Idd. Merci !Bij Belfius staan blijkbaar standaard enkel Nederland , Duitsland en Frankrijk in de lijst van landen voor directe overschrijving. Andere moet je zelf toevoegen of via een filiaal vd bank.

Koop je het dan aan in ADA en blijf je er gewoon af of speel je er een beetje mee als de marktwaarde daalt of stijgt?
Nu ik had ergens gelezen dat je ook gewoon kapitaal in een "earn" optie kan plaatsen en dan kan je daar nog eens kiezen tussen speculeren door derden (beetje zoals de bank je beleggingen onderhoudt) of gewoon aankopen en totaal niets aan doen en daar krijg je dan een interest op.
Kopen en afblijven. Ik geloof dat ADA op termijn zijn plaats heeft en dus ruimte voor groei.

Ik heb dat geprobeerd om te spelen op ADA en uiteindelijk was het veel beter had ik dat gehodld, is trouwens voor veel coins het geval, allemaal te vroeg verkocht. Nu verkoop ik niks tot het minstens 2$ staat.

Had me de Coinbase app geïnstalleerd. Moest dan een bedrag naar hun rekening overboeken voor de verificatie van m'n rekening. Dit ging niet . Dan naar de bank geweest om betalingen aan Estland toe te staan. Dan er achter gekomen dat de rekeninghouder uit Ierland komt. M'n vaste bankmedewerker vond het allemaal redelijk vreemd.(Belfiusbank) Nu vermoed ik dat dit een puur belastingtechnische constructie is. Zijn er hier nog mensen die wat achterdochtig waren of is er niets aan de hand en kan ik de overschrijving gewoon uitvoeren ?
Jouw bank kan zien wie de rekeninghouder is van een rekening uit Estland?

Also: coinbase is echt mega duur qua transactiekosten, Bitstamp of Binance zijn dan toch interessanter

Terug
Bovenaan