Legatus
Well-known member
Aiai. Weak hands.gisteren net verkocht natuurlijk. Typisch![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aiai. Weak hands.gisteren net verkocht natuurlijk. Typisch![]()
30 USD per epoch erbijja hallokes ada.
Dat staken begint nu wel mooi op te lopen qua opbrengst!

dan weet ik hoeveel ada gij staked30 USD per epoch erbij![]()
. (evenveel als ik
)dan weet ik hoeveel ada gij staked. (evenveel als ik
)
alle gekheid op een stokje. ik zeg wel dat het 2017-2018 all over again is maar feitelijk gaat het wel iets gestager. Wel nog stevig maar niet zo parabolisch als in 2017-18. De markt is wel volwassener geworden.

En ik hier al aant vieren met mijn x3x25 sinds instap.![]()

En ik zal vieren als ik x3 ga.En ik hier al aant vieren met mijn x3
Achja, gewoon laten staan gezien ik het toch niet meteen nodig heb![]()

Een heel goed begin en een even minder einde :’)BNB heef een minder dagske![]()
Een marketcap van bijna 400M, van 0,002 naar 1$ is een 500x , wat dus zou willen zeggen dat Holo even groot zou moeten worden als Ethereum op dit moment (zal dus niet voor zeer binnenkort zijn maar je weet nooit binnen een paar jaar) Misschien idd wel geen slecht idee om er een 200$ in te stoppen ofzo, ik ga er eens meer over lezen.Een holo kost nu 0,002 euro.
"
Can Holo hit $1?
Yes, the coin can reach $1 but not in 2021 based on prediction. Is Holo a good investment? Yes, if you are looking to invest in Holo for the long term in the crypto market, then it has chances of being very profitable in the future.22 Jan 2021"
![]()
Holo Price Prediction: Is HOT Coin A Good Investment?
Holo Price Prediction: Our HOT price prediction illustrates the feasible price targets for 2022 and the years to come!coinpedia.org
Dus zet er nu 100 euro op.
Hopelijk ooit 50k of zelfs 100k..?
Gisteravond is mn sell order gehit. Ik blijf toch even kat uit de boom kijken.BNB heef een minder dagske![]()
2012 ingestapt? Of vooral met Alt's bezig?x25 sinds instap.![]()
In mei 2017 BTC en ETH gekocht.2012 ingestapt? Of vooral met Alt's bezig?

Is dat met een SEPA-transactie? Op Kraken zie ik de optie Clear Junction (Instant & SEPA), heeft iemand dat al gebruikt? Een gewone SEPA duurt 1 dag bij Kraken (soms dezelfde dag als je 's morgens withdrawt)Uitcashen van coinbase naar belfius gaat instant.
deze week 2x afgehaald al. Zelfs vandaag op een zaterdag stond het instant op mijn rekening