Crypto - Nieuws en algemene discussie

Toch blij dat mijne stop limit ingekickt is, zat nog met een redelijk hoge aankoopprijs op een deel tis misschien tijd voor solden koopjes dan subiet :p

Zolang dat het niet terug naar 0.245 zakt ben ik nog niet echt ongelukkig (maar wel minder gelukkiger dan toen het op 0.45 stond :cautious: ).

De omhoogwaardse trend sinds januari 20 is hiermee nog verre van gebroken.
Ik zou ook heel gelukkig zijn moest het 0.45 worden ja :p. Allee, met 0.045 ben ik ook al blij ...

Gisteren sell order voor BTC gezet op 48.250€ (ja, ik reken in €), wel rot om te zien dat die net niet ingegaan is nu :/

Wat mij trouwens wel opvlalt bij de crypto-youtubers.

- januari - pakweg mid-februari "Het gaat stijgen tot x dollar, ge moet zeker longen blabla"
- Sinds dit weekend: "Hoe verlaag je jouw aandeel in crypto op een goede manier?" ==> Precies dat ze indirect willen waarschuwen dat er een grote correctie afkwam. Nu die komt er uiteraard hé, maar het is toevallig 2-3 dagen na dat enkele youtubers het plaatsen.

Wat mij trouwens wel opvlalt bij de crypto-youtubers.

- januari - pakweg mid-februari "Het gaat stijgen tot x dollar, ge moet zeker longen blabla"
- Sinds dit weekend: "Hoe verlaag je jouw aandeel in crypto op een goede manier?" ==> Precies dat ze indirect willen waarschuwen dat er een grote correctie afkwam. Nu die komt er uiteraard hé, maar het is toevallig 2-3 dagen na dat enkele youtubers het plaatsen.
De meeste van die crypto YouTubers hebben ongeveer 0.00064737 Bitcoin in hun portefeuille zitten. 95% van die channels = horseshit

Ik wacht nog even, het gaat echt razend snel nu (48900 btc/usd daarnet, 5 minuten later terug 49500)

Ik probeer eigenlijk niet te traden hoor ... ik wil belastingen vermijden als ik binnen 5 jaar mijn 10 miljoen euro binnenschep. :woohoo:
Daarenboven, dagelijks grafiekjes en nummertjes bekijken, paniekjes, transactiekosten, foutjes, je haar uittrekken ... pfff niks voor mij.

Als het echt zo een pijn doet dat je muntjes voorlopig wat zakken, dan heb je wellicht niet belegd met geld dat je effectief kan missen (?)
Is imo de enige goede manier ook. Op deze manier haal je er op lange termijn meestal meer uit dan door te traden. Mensen die winsten halen met het traden zullen dit altijd delen, maar de meesten zwijgen over hun verliezen die hun winsten teniet doen. :p
Je hebt minder stress, steekt er minder tijd in en hebt waarschijnlijk meer winst aan het einde van de rit.

Telegram toch altijd grappig. Aaah beginning of bear market.
Biedt dat meerwaarde om te volgen? Ik zou mij daar enkel in opjagen.

/biz/ vind ik nog grappig maar ik heb het idee (nergens op gebaseerd) dat de mensen op Telegram zichzelf toch veel te serieus nemen en elkaar de dieperik in sleuren.

Biedt dat meerwaarde om te volgen? Ik zou mij daar enkel in opjagen.

/biz/ vind ik nog grappig maar ik heb het idee (nergens op gebaseerd) dat de mensen op Telegram zichzelf toch veel te serieus nemen en elkaar de dieperik in sleuren.
Bwa toch wel. Had zo opgevangen dat er gisteren 1.6 bil aan BTC op een exchange was gesmeten. Wat de dump van vandaag verklaart.

Bwa toch wel. Had zo opgevangen dat er gisteren 1.6 bil aan BTC op een exchange was gesmeten. Wat de dump van vandaag verklaart.
Mja, en dan? Voor elk bericht dat klopt worden er honderden gepost die zever zijn, of erger: een scam. Lijkt me het equivalent van uw nieuws gaan halen in de commentsectie van Facebook tbh.

Mja, en dan? Voor elk bericht dat klopt worden er honderden gepost die zever zijn, of erger: een scam. Lijkt me het equivalent van uw nieuws gaan halen in de commentsectie van Facebook tbh.
Ja, neen he. Ge krijgt dat nieuws binnen en ge kunt dat dan ook (vaak) gaan dubbel checken.

Terug
Bovenaan