Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
19/03/2021 22:00

HardewarenVergaren

New member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Dimensions:150mm x 86mm x 160mm
80 PLUS Efficiency: Platinum
Zero RPM Mode: ja
Cable Type :Low-Profile, zwart
Volledig modulair ja
Gewicht : 3 KG
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Opwijk
Bij deze verkoop ik mijn Corsair AX860 power supply. Reden van verkoop is upgrade van systeem/verhuis.
Gekocht eind 2015 bij Mycom te Mechelen - winkel bestaat niet meer - factuur ook verloren

Overzicht product: https://www.corsair.com/eu/en/Categ...Supply-Units/ax-series-config/p/CP-9020044-UK
Foto's: https://photos.app.goo.gl/CTQCTVLFFgVzLNAF7 - wat je ziet is wat je krijgt :)

Bieden vanaf 70€
Incl. sleeved cable kit - zwart/wit
Verzenden kan maar ik wil ze ook wel brengen als je niet in een afgelegen uithoek woont ;) Is bespreekbaar.
 
Laatst bewerkt:
Zo werkt da hier niet. Er sta nergens een meeneemprijs. Enkel bieden vanaf 70. Iemand bied 80 en dan ineens proficiat? 🙄 Wat als ik nu 85 bied? Zolang er geen meeneemprijs of minprijs is mag je het niet verkopen.
 
Zo werkt da hier niet. Er sta nergens een meeneemprijs. Enkel bieden vanaf 70. Iemand bied 80 en dan ineens proficiat? 🙄 Wat als ik nu 85 bied? Zolang er geen meeneemprijs of minprijs is mag je het niet verkopen.
Oei. Ik ging er van uit dat mijn post voldeed aan de B&S regels.

  1. Het plaatsen van een minumum- en/of meeneemprijs is verplicht. Geen van beide mag hoger zijn dan de nieuwprijs.

Bij het aanmaken van een topic om te verkopen dien je gebruik te maken van een vaste layout. Hiervoor gebruiken we een template die je verplicht moet invullen.
  • ..
  • Einddatum + uur van de verkoop*
Er staan bieden vanaf 70€. Ik had begrepen dat dit dan telde als de minimumprijs. Een meeneemprijs lijkt met niet verplicht omdat er "en/of" staat.
Bovenaan de post staat sinds creatie het tijdstip en uur dat het bieden afloopt aangezien dit ook verplicht is. In mijn ogen leek het dan duidelijk.

Ik heb een email gestuurd aan [email protected] om even mee te kijken.
 
Zo werkt da hier niet. Er sta nergens een meeneemprijs. Enkel bieden vanaf 70. Iemand bied 80 en dan ineens proficiat? 🙄 Wat als ik nu 85 bied? Zolang er geen meeneemprijs of minprijs is mag je het niet verkopen.
Waarover ben jij bezig? Het bod dateert van 14/3.
Als de verkoper na 6 dagen wenst af te sluiten, (of zelfs na 2 minuten), dan doet die dat.

@ HardewarenVergaren: Je hebt niets fout gedaan. Ik stuur zometeen een reply op de PM.
 
Zo werkt da hier niet. Er sta nergens een meeneemprijs. Enkel bieden vanaf 70. Iemand bied 80 en dan ineens proficiat? 🙄 Wat als ik nu 85 bied? Zolang er geen meeneemprijs of minprijs is mag je het niet verkopen.
Zo werkt dat hier wel.
Er staat duidelijk aangegeven dat hij afsluit op 19/3 om 22 uur. Op dat moment Jada de hoogste bieder.
Verkoper heeft hier dus correct gehandeld.
 
Zo werkt dat hier wel.
Er staat duidelijk aangegeven dat hij afsluit op 19/3 om 22 uur. Op dat moment Jada de hoogste bieder.
Verkoper heeft hier dus correct gehandeld.
Ik zie nergens een einddatum staan op mobile .... Niet iedereen zit op de pc he. Iig mijn excuses das iets anders als er een einddatum staat. Maar ik zie dat niet.
 
Ik zie nergens een einddatum staan op mobile .... Niet iedereen zit op de pc he. Iig mijn excuses das iets anders als er een einddatum staat. Maar ik zie dat niet.
Screenshot_20210320-222747.jpg

Helemaal bovenaan deze screen. Is ook op mobile dus staat er sowieso.
 

Helemaal bovenaan deze screen. Is ook op mobile dus staat er sowieso.
Amai maar in my defense er is altijd een maar! 😜 Wrm staat da helemaal boven in kleine letters dan nog boven de username? Logischerwijze moet da onder de username staan als onderdeel vd topictekst. Als je ni weet da de einddatum helemaal boven staat dan kijk je erover zoals ik heb gedaan. Tis maar een suggestie. Maar nu da ik het weet zal ik erop letten. @ts mijn excuses je hebt niks verkeerd gedaan. Ik ben gwn blind en wist niet waar het stond. Mijn brein werkt dan ook logisch en alles da onlogisch is ziet die niet.
 
Laatst bewerkt:
Amai maar in my defense er is altijd een maar! 😜 Wrm staat da helemaal boven in kleine letters dan nog boven de username? Logischerwijze moet da onder de username staan als onderdeel vd topictekst. Als je ni weet da de einddatum helemaal boven staat dan kijk je erover zoals ik heb gedaan. Tis maar een suggestie. Maar nu da ik het weet zal ik erop letten. @ts mijn excuses je hebt niks verkeerd gedaan. Ik ben gwn blind en wist niet waar het stond. Mijn brein werkt dan ook logisch en alles da onlogisch is ziet die niet.
Zet je best hier neer: https://www.beyondgaming.be/threads/feedback-topic-voor-de-b-s-mods.37/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan