Corona: Wat waren jouw symptomen en wat is de huidige status?

Welke symptomen had je en heb je nog last?

  • Geur- en smaakverlies - nog altijd last

    Stemmen: 22 7,1%
  • Geur- en smaakverlies - geen last meer

    Stemmen: 25 8,1%
  • Koorts

    Stemmen: 34 11,0%
  • Vermoeidheid (spierpijnen)

    Stemmen: 63 20,3%
  • Verkoudheid

    Stemmen: 62 20,0%
  • Ziekenhuisopname - gerevalideerd

    Stemmen: 2 0,6%
  • Ziekenhuisopname - nog revaliderend

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niks gemerkt van last

    Stemmen: 16 5,2%
  • Andere (verklaar in comments)

    Stemmen: 17 5,5%
  • Hoofdpijn

    Stemmen: 42 13,5%
  • Niet besmet geweest/ik weet niet of ik corona heb gehad

    Stemmen: 202 65,2%

  • Totaal aantal stemmers
    310
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe weten jullie welke variant je hebt (gehad)?
Of je zwaar positief was of niet?
En of je veel virusdeeltjes had?

Ik wist enkel "ik heb positief getest"
Ik kon online een "technisch onderzoek" raadplegen de dag na het resultaat met daarin;
Coronavirus SARS/COVID-19 PCR zeer sterk positief , >= 10000000 copies/ml (>= 7.0 log copies/ml)
Mogelijks compatibel met de Omicron variant.
Maar geen idee hoe die zeer sterk zich verhoudt tegenover de rest (die van mijn moeder was zeer zwak).
Mogelijks compatibel met de Omicron variant, dus misschien Omicron, misschien niet? 😜

Edit: https://covid-19.sciensano.be/nl/procedures/rt-pcr-0
 
Speciaal pc nog voor opgezet
Op CoZo staat Detected
Op Nexuz staat er niets

Nooit van die twee gehoord eigenlijk 😊 Was ook een Antigen Rapid test en geen pcr precies
Welkom in de club. 🥲
Op die Nexus vond ik het terug onder Covid-19 => Technische onderzoeken (maar zal er vanaf hangen of uw labo met hun samenwerkt ook zeker?).
Bij de apotheker afgenomen dan? (Ik dacht dat zij degene waren die die Snelle antigeen testen deden, met resultaat in 15-20 minuten)?
 
Welkom in de club. 🥲
Op die Nexus vond ik het terug onder Covid-19 => Technische onderzoeken (maar zal er vanaf hangen of uw labo met hun samenwerkt ook zeker?).
Bij de apotheker afgenomen dan? (Ik dacht dat zij degene waren die die Snelle antigeen testen deden, met resultaat in 15-20 minuten)?
Yep. Gewoon bij de apotheek.
Kon ik onmiddellijk terecht zonder eerst een code aan te vragen/maken (hebben zij voor me gedaan blijkbaar) en na een kwartier al mogen bellen voor het resultaat.

Onder technisch onderzoek stond ook niks. Nuja niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, vroeg het me af omdat ik hier sommige zag zeggen "Zwaar positief" of hoge viruslading

Nu hoop ik natuurlijk wel omnikron, maar ik vrees delta. Geen zin om het binnenkort nog eens te krijgen
 
Yep. Gewoon bij de apotheek.
Kon ik onmiddellijk terecht zonder eerst een code aan te vragen/maken (hebben zij voor me gedaan blijkbaar) en na een kwartier al mogen bellen voor het resultaat.

Onder technisch onderzoek stond ook niks. Nuja niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, vroeg het me af omdat ik hier sommige zag zeggen "Zwaar positief" of hoge viruslading

Nu hoop ik natuurlijk wel omnikron, maar ik vrees delta. Geen zin om het binnenkort nog eens te krijgen
Ik denk niet dat je meer informatie zal krijgen dan. Bij de apotheker is (voor zover ik weet) altijd zo'n snelle antigeen test en zeker als je zo snel het resultaat weet.
PCR gaat naar het labo en daar onderzoeken ze dan de deeltjes.

 
Yep. Gewoon bij de apotheek.
Kon ik onmiddellijk terecht zonder eerst een code aan te vragen/maken (hebben zij voor me gedaan blijkbaar) en na een kwartier al mogen bellen voor het resultaat.

Onder technisch onderzoek stond ook niks. Nuja niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, vroeg het me af omdat ik hier sommige zag zeggen "Zwaar positief" of hoge viruslading

Nu hoop ik natuurlijk wel omnikron, maar ik vrees delta. Geen zin om het binnenkort nog eens te krijgen
Die 'zwaar positief' en 'hoge viruslading' dingen kan je enkel krijgen na een PCR. Zo een sneltest bij de apotheek is eigenlijk maar gewoon een soort van zelftest, dus dat gaat niet naar een labo, maar telt wel als officiële test. Bij een PCR weet je trouwens ook niet of je omikron of delta hebt hoor. De kans dat je omikron hebt is op dit moment wel echt enorm groot, dus ik zou me over delta niet al te veel zorgen maken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan