Shooter PC PS5 PS4 XBOX Control

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
apps.12883.64090029807136264.88ddb0db-cfad-423c-bb52-c5b649930fb1.d18863ca-36c5-49ab-9877-af99ddf348e5


Van de makers van Alan Wake en Quantum Break.

You are Jesse Faden, a young woman with a troubled past. You become the new Director of the Bureau of Control – Our frontline in researching and fighting against supernatural enemies like the Hiss threatening our very existence.

You’ll uncover the secret activities of the Bureau agents and explore the strange and shifting halls of the Bureau’s headquarters, The Oldest House. Unlock new abilities with Objects of Power and upgrade your Service Weapon to take on bigger and more powerful enemies. Venture into lost sectors in the challenging Expeditions mode. Solve puzzles and complete quests to discover the secret of Jesse’s past and the true purpose of the Bureau of Control. Above all, you must defeat the relentless Hiss.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze al 2 keer uitgespeeld, was persoonlijk zelfs mijn GOTY voor 2019. Dikke aanrader, zeker op de next-gen consoles want op de oude consoles draaide het niet echt vlot. Op pc daarentegen echt zalig.
 
Oogt inderdaad zeer mooi. De ray-tracing op 3440x krijgt mijn system wel op de knieën, maar is eigenlijk niet echt zo'n meerwaarde denk ik.

Spel zelf is niet echt mijn stijl, maar wel een speciale ervaring. Duurt ook niet te lang en is goedkoop nu, dus waarom niet eens proberen.

Ik vond het een beetje jammer dat de special abilities aan sidequests gebonden zijn en niet verweven zitten in de main quest (à la Zelda). Ik ging iets te snel door dat verhaal en miste zo "dodge", "shield", en eigenlijk dus de helft van de gameplay. Maar aangezien ik op easy speelde was het niet cruciaal, maar toch bitter...
 
Oogt inderdaad zeer mooi. De ray-tracing op 3440x krijgt mijn system wel op de knieën, maar is eigenlijk niet echt zo'n meerwaarde denk ik.

Spel zelf is niet echt mijn stijl, maar wel een speciale ervaring. Duurt ook niet te lang en is goedkoop nu, dus waarom niet eens proberen.

Ik vond het een beetje jammer dat de special abilities aan sidequests gebonden zijn en niet verweven zitten in de main quest (à la Zelda). Ik ging iets te snel door dat verhaal en miste zo "dodge", "shield", en eigenlijk dus de helft van de gameplay. Maar aangezien ik op easy speelde was het niet cruciaal, maar toch bitter...
Voor mij is het net een voordeel dat je gedwongen wordt om side-stuf te doen. Dat pure main-stuff rushen hou ik niet van.
 
Gisteren bijna in 1 trok uitgespeeld. Heb me door de main story moeten rushen. Gameplay was wel ok. Verhaal was interessant maar heeft een kut ontknoping zoals de meeste games tegenwoordig.

Maar de setting kon me maar moeilijk aanspreken. Te donker naar mijn goesting.

Heb meteen eens graphics en performance modes getest het eerste half uur om die Ray tracing in actie te zien.
Maar stond snel op performance want 30fps is heel vermoeiend voor de ogen.

Was goed dat het is Plus was.

Het enige pluspunt is dat er goeie muziek in het spel zit. En een dansende wetenschapper.
 
Ik ben het ook aan het spelen maar de setting is om te kotsen.... Echt veel te donker ook naar mijn goesting... Ook hier nog geen 10 seconden die graphics mode aan gezet, die 30 fps was nie ok.. Er is een haat-liefde verhouding met de game hier. Zit ook weer van da creepy gezever in waar ik echt niet van hou dus das al een gamebreaker, gelukkig is de gameplay wel heel vlot. Ook al 2 zijmissies gefailed omdat de AI gewoon soms te dom is en doodgaan.. Dus hopelijk zorgt dat er niet voor dat ik mijn platinum mis.
 
Ik moet nog aan de game beginnen, had eventjes op de PS4 gespeeld maar daar was de framerate slecht.
Maar twijfel toch nu om te hem op te starten, paar reacties hier van mindere game...
 
Gespeeld toen die op PS Now stond en Gavin deze nogal sterk aanraadde, maar het was toch ook niet helemaal mijn ding. Ik vond het hoofdpersonage niet interessant genoeg om het verhaal te dragen. De gameplay vond ik wel leuk vanaf het moment dat ge zwaardere zaken uit uw omgeving kon gebruiken als wapen. Leuk tussendoortje, maar ik heb niet de intentie om de PS5 versie eens op te starten.
 
Terug
Bovenaan