PC Onderdelen Computer kast - Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
22/04/2022 23:59

BeyondMars

Active member
iTrader: 100% (2/2)
Algemene informatie/specificaties
De specificaties kan je o.a. hier vinden: https://tweakers.net/pricewatch/146930/antec-nine-hundred-ultimate-gamer-case/specificaties/
Er is geen garantie of factuur meer.
Het betreft een tweedehands kast, is gebruikt geweest.
Ik heb geen minimumprijs, bieden kan vanaf 0 euro maar ben natuurlijk blij met wat drinkgeld / fooi
Volgens de regels moet ik een meeneemprijs opgeven, laat ons dat op 10 euro zetten.
Nergens anders aangeboden
Verzenden kan, zit in zijn doos, maar die verzendkost is dan wel voor de koper
Ophalen lijkt mij de betere optie, ophalen in Brugge
Einddatum 22 april om 23u59
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Brugge
Kwam tijdens een lenteschoonmaak deze Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case tegen op zolder. Ding staat hier waarschijnlijk wel al even stof te happen, want betreft een aankoop van 2007. Alles is eruit gehaald dus het gaat enkel over de kast met voor zover ik weet de toebehoren (boekje, schroefjes, hdd kooien, ventilators e.d.).

  • De specificaties kan je o.a. hier vinden: https://tweakers.net/pricewatch/146930/antec-nine-hundred-ultimate-gamer-case/specificaties/
  • Er is geen garantie of factuur meer.
  • Het betreft een tweedehands kast, is gebruikt geweest.
  • Ik heb geen minimumprijs, bieden kan vanaf 0 euro maar ben natuurlijk blij met wat drinkgeld / fooi
  • Volgens de regels moet ik een meeneemprijs opgeven, laat ons dat op 10 euro zetten.
  • Nergens anders aangeboden
  • Verzenden kan, zit in zijn doos, maar die verzendkost is dan wel voor de koper
  • Ophalen lijkt mij de betere optie, ophalen in Brugge
  • Einddatum 22 april om 23u59
Niet dat dit van toepassing zal zijn, maar er dient standaard rekening te worden gehouden met een sniperegel van 15 minuten. Dit betekent dat wanneer het laatste bod wordt geplaatst binnen de laatste 15 minuten voor het afsluiten van de bieding, het afsluituur steeds met 15 minuten wordt verlengd, zelfs wanneer het afsluituur is bereikt.

Een review van de kast en product foto's (niet van mij) hier:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan