Company of Heroes 3

Strategy PC PS5 XBOX Company of Heroes 3

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
coh3.png


release: 23 februari 2023
genre: real-time strategy
dev: Relic Entertainment

Company of Heroes 3.

Company of Heroes 3 is bringing the series’ intimate boots-on-the-ground storytelling to a brand-new theatre of war, unlocking authentic new tactics, factions, and a wealth of untold stories from World War II. The Mediterranean is a place of immense variety, from windswept Italian mountain passes to harsh North African deserts and coastal vistas. On this new frontline, intelligence trumps speed.

 
Je kan de alpha nu al spelen.
 
Eindelijk nen nieuwe CoH. :D Hopelijk zal deze meer missies bevatten dan CoH2, die was aan de magere kant tot Ardennes Assault arriveerde, maar die kon mijn honger niet stillen...

Samen met C&C mijn meest favoriete RTS ooit.
 
Precies niemand die hier warm voor loopt :eek:
Mijne post hierboven nie gezien zeker!

Ik loop hier megawarm voor en vond het doodjammer dat het uitgesteld werd. Nog een dikke maand wachten en we kunnen eraan beginnen. Enige spijtige is, zal op dat moment dan bezig zijn met een stage, dus zal het wachten zijn tot vrijdagavond voor ik erin kan springen. Wees maar zeker van dat ik dit ga bingegamen. :evil:
 
Ofc, van zodra het 19u is, unlockt het en ga ik spele da het niet schoon meer is. No time to reply bruh
 
Terug
Bovenaan