Citytrip Sevilla

contextbinder

Well-known member
Tripje geboekt naar Sevilla in het najaar - mocht iemand tips hebben - bezoek/bar/resto/architectuur

Hopelijk wat de moeite
 
- Real Alcazar vond ik persoonlijk wel leuk om te doen
- Als je een ticket koopt voor de San Salavadorkerk geldt dit als een dubbelticket voor de kathedraal waarmee je gemakkelijk een wachttijd van een uur (of meer) overslaat
- Plaza de Espana en Plaza de America in het Maria Luisa park vind ik wel de moeite om te bezoeken (voor een half uurtje)
- Als je weg wil van het centrum zijn de wijken El Arsenal en Triana tof om door te lopen om vooral de architectuur te bewonderen
 
Vanuit het Spaans topic
Als ik even mag bumpen:
Wij zijn ook een tripje naar Sevilla en omgeving aan het plannen. Heb je toevallig nog tips qua hotel of eventueel autohuur (geen idee of dit afhankelijk is van regio of Spanje algemeen)?
 
Als ik even mag bumpen:
Wij zijn ook een tripje naar Sevilla en omgeving aan het plannen. Heb je toevallig nog tips qua hotel of eventueel autohuur (geen idee of dit afhankelijk is van regio of Spanje algemeen)?
Wij hadden een auto gehuurd via Sunny Cars. Is ietsjes duurder, maar wel alles goed in orde. Qua hotel zaten we in Bekijk Hotel Posada del Lucero op Booking.com! https://www.booking.com/Share-EOmiZD. We vonden dat echt top prijs/kwaliteit. Op wandelafstand van het centrum.
 
Terug
Bovenaan