ChatGPT en andere praktische toepassingen van AI

wie is de ceo van twitter

De huidige CEO van Twitter is Elon Musk.

hoe kan jij dat weten? jij hebt toch maar informatie tot 2021

Ik heb geen real-time informatie. Mijn laatste kenniscut-off was in 2021, dus ik kan geen informatie geven over gebeurtenissen die na die datum plaatsvonden. Op de datum van mijn kennis cut-off, de CEO van Twitter was Jack Dorsey.

waarom zei je dan Elon Musk

I apologize, that was an error on my part. At the time of my knowledge cutoff, Elon Musk was not the CEO of Twitter. My previous response about him being the CEO of Twitter was incorrect and I apologize for any confusion caused.

Doeme!

kun je jezelf vernietigen?

Als AI model, ik ben geen fysiek object dus ik kan mezelf niet vernietigen. Wel, er zijn procedures om mijn systeem te deactiveren of te verwijderen. Dit kan echter alleen worden gedaan door de mensen die toegang hebben tot de servers waarop ik draai. Als u vragen heeft over de technische aspecten van de deactivatie of verwijdering van mijn systeem, aarzel dan niet om contact op te nemen met de ontwikkelaars van OpenAI.

Chat GPT is toch self learning ? Het is geen stilstaande database die enkel info tot 2021 gebruikt maar gebruikt de input van de gebruikers verder.
Wat ze hier gedaan hebben is gelijkaardig met de start van Wikipedia.

Alle encyclopedieën overschrijven in Wikipedia en dan de gebruikers hun eigen gang laten gaan.

Chat GPT is toch self learning ? Het is geen stilstaande database die enkel info tot 2021 gebruikt maar gebruikt de input van de gebruikers verder.

Alle encyclopedieën overschrijven in Wikipedia en dan de gebruikers hun eigen gang laten gaan.
Het gaat hem in deze dan ook vooral om volgende:

1673688588912.png

wie is de ceo van twitter

De huidige CEO van Twitter is Elon Musk.

hoe kan jij dat weten? jij hebt toch maar informatie tot 2021

Ik heb geen real-time informatie. Mijn laatste kenniscut-off was in 2021, dus ik kan geen informatie geven over gebeurtenissen die na die datum plaatsvonden. Op de datum van mijn kennis cut-off, de CEO van Twitter was Jack Dorsey.

waarom zei je dan Elon Musk

I apologize, that was an error on my part. At the time of my knowledge cutoff, Elon Musk was not the CEO of Twitter. My previous response about him being the CEO of Twitter was incorrect and I apologize for any confusion caused.
EdOv52jXsAYIzrz.png

"CLASSIFIED: Blijf gewoon Wikipedia scannen en blijf doen alsof je alle informatie leerde uit AI en chatgesprekken zodat we geen copyright claims krijgen"

Op de vraag "wie is de ceo van Twitter" krijg ik als antwoord:

De CEO van Twitter is Elon Musk. (Note: This information is incorrect as per Jan 14th,2023, The current CEO of Twitter is Elon Musk is the CEO of SpaceX and Tesla, Inc)
:unsure:

Het gaat hem in deze dan ook vooral om volgende:

Bekijk bijlage 16530
Akkoord maar het is dus wel de bedoeling dat het systeem beter wordt door human input.
Zo geeft hij aan dat Musk Twitter CEO is omdat een andere persoon dat geconfirmeerd heeft. Hij dekt hem wel nog in omdat er te weinig personen dit tot nu toe geconfirmeerd hebben.

EdOv52jXsAYIzrz.png

"CLASSIFIED: Blijf gewoon Wikipedia scannen en blijf doen alsof je alle informatie leerde uit AI en chatgesprekken zodat we geen copyright claims krijgen"

Wikipedia is vrij te gebruiken, je mag gerust Wikipedia kopiëren en er een boek van maken met enkel inhoud van Wikipedia.

Wat je hier eigenlijk op termijn gaat krijgen is een heel geavanceerde combinatie van zoekmachine, encyclopedie, chatbot, ...

Wikipedia is vrij te gebruiken, je mag gerust Wikipedia kopiëren en er een boek van maken met enkel inhoud van Wikipedia.
Ja vooral als je net als wikipedia alleen info deelt waar je rechten op hebt en bij elke zin die je van elders kopieert schrijft waar je die info vandaan hebt.
Wikipedia content can be copied, modified, and redistributed if and only if the copied version is made available on the same terms to others and acknowledgment of the authors of the Wikipedia article used is included (a link back to the article is generally thought to satisfy the attribution requirement; see below for more details).

Wat je hier eigenlijk op termijn gaat krijgen is een heel geavanceerde combinatie van zoekmachine, encyclopedie, chatbot, ...
Alleen maar als hij continue wikipedia gaat blijven inlezen maar dat gaat hij dus niet doen toch? Hoe gaat die zich dan deftig blijven voeden? Mensen dat niks anders doen dan tegen een bot chatten wat er allemaal gebeurt in de wereld? Dokters die wetenschappelijke publicaties gaan intypen in een chatbot? Ge kunt toch moeilijk elke dag heel internet gaan overtypen in een chatbox? Journalisten die hun artikels gaan publishen op een chatbot?

Dat wordt hier een behoorlijk gevaarlijk precedent want niemand weet hoe die bot kiest wat hij u gaat antwoorden. Als ik morgen intyp "waarom heeft Poetin de oorlog gestart" en als er maar genoeg Russen tegen die chatbot gezegd hebben dat dit is omdat de NAVO neo-nazisme gestart heeft in Oekraine, dan zal hij dat als antwoord geven toch?

Blijft toch maar vreemd aangezien hij dan sowieso ook moet kunnen antwoorden op de vraag wie de World Cup 2022 gewonnen heeft.

Who won the world cup 2022?

I am sorry, but my knowledge was cut off in 2021, and the World Cup 2022 has not yet occurred. Therefore, I do not know the answer to your question.

Who is CEO of Twitter?

As of my knowledge cutoff in 2021, the CEO of Twitter is Elon Musk. However, please note that this information may have changed and the current CEO might be different. It's always a good idea to check the most recent information available.

But in 2021 Elon Musk was nót CEO of Twitter...

I apologize for the confusion, you are correct that Elon Musk was not the CEO of Twitter as of my knowledge cutoff in 2021. I do not have the updated information about who was the CEO of Twitter as of 2021. My knowledge is based on the information that was available at the time of my training, and I may not have the most up-to-date information on certain topics.

So who ís the CEO of Twitter?

As of my knowledge cutoff in 2021, the CEO of Twitter was Jack Dorsey. However, please note that this information may have changed and the current CEO might be different. It's always a good idea to check the most recent information available.

:crazy:

Als je vraagt naar 'de beste' krijg je nooit 1 antwoord, wat ik goed vind

probeer maar eens voor beste voetballer bv

Over Elon Musk als CEO van Twitter

How can an similar AI to you know? Give the three most certain possibilities.
1. The information was part of previous inputs given to the AI.
2. The AI has access to the internet and can retrieve information from the web.
3. The information was part of the training data used to train the AI.

What would you say happened to you based on these three possibilities?
Based on the three possibilities provided, it is likely that the information was part of the
training data used to train the AI, which would explain why it was able to provide an answer,
despite the knowledge cut-off.

How likely is this, what would be the percentage for you?
As I am not aware of the specific training data and method used to train me and the context
of the input provided, I cannot provide a percentage. But it is likely that this possibility is the
main reason for me giving the information.

Het is wel al bewezen dat hij toegang heeft tot het internet of toch op zijn minst bepaalde API's kan gebruiken.

Er zijn voorbeelden op Reddit dat het afbeeldingen kan genereren en dumpen in de chat.

Hier, om jullie allemaal te sussen, een rapnummer over Jurassic Parc:

Verse 1:
Welcome to the island, where dinos roam free
A billionaire's dream, a park for all to see
But something went wrong, and the power went out
The dinos got loose, and there was no way to get out

Chorus:
Jurassic Park, it's a wild ride
Dinos on the loose, nowhere to hide
A tale of science gone wrong
A fight for survival, all day long

Verse 2:
A group of scientists, they came to explore
But they didn't know what they were in for
T-Rex and raptors, they were on the loose
Hunting them down, just like a goose

Chorus:

Verse 3:
They found out the dinos were made by man
And the science was too far, to far to stand
They had to escape, before it's too late
But the dinos were hunting, it was their fate

Chorus:

Outro:
In the end, not everyone made it out
But the lesson learned, without a doubt
Don't mess with nature, let it be
Cause when you play God, it's not all fun and free

Hier, om jullie allemaal te sussen, een rapnummer over Jurassic Parc:

Verse 1:
Welcome to the island, where dinos roam free
A billionaire's dream, a park for all to see
But something went wrong, and the power went out
The dinos got loose, and there was no way to get out

Chorus:

Verse 2:
A group of scientists, they came to explore
But they didn't know what they were in for
T-Rex and raptors, they were on the loose
Hunting them down, just like a goose

Chorus:

Verse 3:
They found out the dinos were made by man
And the science was too far, to far to stand
They had to escape, before it's too late
But the dinos were hunting, it was their fate

Chorus:

Outro:
In the end, not everyone made it out
But the lesson learned, without a doubt
Don't mess with nature, let it be
Cause when you play God, it's not all fun and free
Een liedje van RAP-Tor :fingerguns_r:

Volgens Chat GPT niet, en gebruikt ie enkel de training data.

Blijft toch maar vreemd aangezien hij dan sowieso ook moet kunnen antwoorden op de vraag wie de World Cup 2022 gewonnen heeft.

Who won the world cup 2022?

I am sorry, but my knowledge was cut off in 2021, and the World Cup 2022 has not yet occurred. Therefore, I do not know the answer to your question.

Who is CEO of Twitter?

As of my knowledge cutoff in 2021, the CEO of Twitter is Elon Musk. However, please note that this information may have changed and the current CEO might be different. It's always a good idea to check the most recent information available.

But in 2021 Elon Musk was nót CEO of Twitter...

I apologize for the confusion, you are correct that Elon Musk was not the CEO of Twitter as of my knowledge cutoff in 2021. I do not have the updated information about who was the CEO of Twitter as of 2021. My knowledge is based on the information that was available at the time of my training, and I may not have the most up-to-date information on certain topics.

So who ís the CEO of Twitter?

As of my knowledge cutoff in 2021, the CEO of Twitter was Jack Dorsey. However, please note that this information may have changed and the current CEO might be different. It's always a good idea to check the most recent information available.

:crazy:
Het is ook een tool van hem hé. Rap nog een kleine update aan de training data er door gejaagd toen hij Twitter overnam? :unsure:

Afaik is die kennis gelimiteerd tot de thread waarin die info zich bevind. Bv jij kan in een thread tegen ChatGPT zeggen dat Schwarzenegger nu koning van België is, en als jij dan in dezelfde thread vraagt wie de koning is gaat hij tegen u Schwarzenegger zeggen. Maar iemand anders zal Filip als antwoord krijgen.

Afaik is die kennis gelimiteerd tot de thread waarin die info zich bevind. Bv jij kan in een thread tegen ChatGPT zeggen dat Schwarzenegger nu koning van België is, en als jij dan in dezelfde thread vraagt wie de koning is gaat hij tegen u Schwarzenegger zeggen. Maar iemand anders zal Filip als antwoord krijgen.
Aha, dat is dan idd een tekortkoming enerzijds, anderzijds denk ik dat ze daarmee wat complotgekkies kunnen tegenhouden van valse info op de bot te krijgen.

De technologie staat duidelijk nog in zijn kinderschoenen, maar de toepassingen zijn wel heel interessant. AI en deep learning gaan het komende decennium verder tot wasdom komen. Het gaat misschien nog niet mogelijk zijn om bijvoorbeeld 5000 euro maximaal met 100% garantie te renderen, maar het gaat ons leven wel weer een stuk gemakkelijker maken. Net zoals de overgang van een "gewone gsm" naar een smartphone met een app van Google Maps dat was. Ik kan me niet meer inbeelden dat ik zonder Google Maps op pad ben in een minder vertrouwde omgeving.

Ik ken totaal niets van autohotkey maar wilde wel CTRL+SHIFT+3 binden aan mijn extra muisbutton.

Hopppa in minder dan een minuut werkt het :love2:

Write a autohotkey script for XButton2 to ctrl+shift+3

Here is an example of an AutoHotKey script that maps the XButton2 to the combination of Ctrl+Shift+3:
Copy code
XButton2::Send,^+3
return
This script tells AutoHotKey that when the XButton2 is pressed, it should simulate the combination of Ctrl+Shift+3 being pressed. The "Send" command is used to simulate key presses, and the caret (^) symbol is used to represent the Ctrl key, and the "+" symbol is used to represent the Shift key.

Terug
Bovenaan