Won't Fix Censuur op BeyondGaming!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoPrayer

Active member
Ik dacht dat je op 9lives en nu op Beyond altijd je mening kon vertellen. Een forum is om in te discussiëren dacht ik. Maar als je eens een klein kritisch puntje geeft over Corona of de vaccins wordt je bericht direct verwijderd. ‘Met als reactie luie poging om de gemoederen weer op te hitsen.’ Wel ik toon dat ik helemaal niet lui ben en zelf een nieuwe post kan maken. Het is al de tweede keer dat dit me overkomt. (Waarschijnlijk is dit bericht ook zo weg.)

Dit valt me zeer laag van dit forum. Ik zat er gisteren nog overna te denken om een donatie te doen omdat ik dit forum terug best vaak bezoek. Gelukkig heb ik dit nog niet gedaan ik ga geen forum sponseren waar je niet open of kritisch mag zijn. Want dan krijg je direct een privébericht van **gecensureerd** die zich blijkbaar goed voelt om mee te doen in een wereld vol censuur, waar iemand die eens kritisch is direct de mond gesnoerd wordt, schaam je!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zolang uw posts onderbouwd zijn met cijfers en artikelen is er geen probleem. Als je random bullshit komt posten die ondertussen al 101 keer ontkracht is, is het een ander verhaal.

Dus beetje onnozel dat je dan in je post niet plaatst wat je oorspronkelijk gepost hebt.

FYI, tegendraads doen om tegendraads te zijn of ongefundeerde posts maken != kritisch zijn. Ik heb uw oorspronkelijke post niet gelezen maar ik kan nu al zeggen: Nee, je bent geen vrijheidsstrijder die hier onderdrukt wordt door De Man.

FYI 2: Als je als een normaal persoon kan praten kan je altijd hier posten: https://www.beyondgaming.be/threads/feedbackthread-algemeen.787/ en eventuele problemen aankaarten. Maar dan moet je wel 100% eerlijk zijn met wat je post.

@Loser krijg ik nu die beloofde zak met geld nu ik jullie zo verdedigd heb? :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Zolang uw posts onderbouwd zijn met cijfers en artikelen is er geen probleem. Als je random bullshit komt posten die ondertussen al 101 keer ontkracht is, is het een ander verhaal.

Dus beetje onnozel dat je dan in je post niet plaatst wat je oorspronkelijk gepost hebt.
Ik denk dat je wel min of meer kan gokken wat voor post het zal geweest zijn...

En dat noemt niet censuur maar moderatie.
 
Zolang uw posts onderbouwd zijn met cijfers en artikelen is er geen probleem. Als je random bullshit komt posten die ondertussen al 101 keer ontkracht is, is het een ander verhaal.

Dus beetje onnozel dat je dan in je post niet plaatst wat je oorspronkelijk gepost hebt.
Dus alleen als je iets zegt wat in de media komt hoef je niks te bewijzen? Dus op alles wat ik nu op dit forum kwijt wil moet er een bron van zijn? Als ik niet snap waarom iedereen een iPhone heeft en geen Android bijvoorbeeld dan moet ik hier een bron van hebben?

En ik onnozel doen? Manneke toch mensen censureren dat is pas onnozel en kinderachtig. Laat zien dat je niet durft of kan denken met een open geest.
 
Dus alleen als je iets zegt wat in de media komt hoef je niks te bewijzen? Dus op alles wat ik nu op dit forum kwijt wil moet er een bron van zijn? Als ik niet snap waarom iedereen een iPhone heeft en geen Android bijvoorbeeld dan moet ik hier een bron van hebben?

En ik onnozel doen? Manneke toch mensen censureren dat is pas onnozel en kinderachtig. Laat zien dat je niet durft of kan denken met een open geest.
Zeg dan eens wat je gepost hebt en welke censuur heb je ondervonden? Want nu ben je gewoon aan het roepen STOP DE CENSUUR zonder aan de mensen duidelijk te maken met welke censuur je te maken hebt gehad. Als je wilt dat mensen u begrijpen en/of gelijk geven moet je dat wel even doen.

Je moet het niet persé bewijzen. Maar als je telkens opnieuw komt posten dat iedereen een iPhone heeft terwijl cijfers bewijzen dat 75% van de mensen een Android hebben ben je niet kritisch eh. Dan ben je gewoon leugens aan het verspreiden.

En ik hoop dat de mods dit nu niet gewoon verwijderen maar even laten staan of bv naar het feedback topic verplaatsen want ik ben nu wel curieus.
 
Ik had eerst verwijderd, maar laat maar zo. De moderator heeft je duidelijk uitgelegd waarom de post niet door de beugel kon.
Bij het registreren op het forum heb je de Gebruiksvoorwaarden aanvaard, en op het forum dien je je aan de regels te houden. Erop toezien dat die regels gevolgd worden, is geen censuur, maar moderatie zoals hierboven al staat. In die regels staat ook dat onze pm altijd openstaat om te luisteren naar je vragen, maar dat warns niet openbaar worden besproken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan