CD-KEYS.be

Ruigen Das

Well-known member

deze site...

Te vertrouwen? Er staat bij dat dit een vlaamse webshop is, ik wou office 2021 kopen, bij licentie2go.com aan 160 euro bijna, en hier 32,50 euro

something fishy, of toch te vertrouwen?

Ik wou een vaste key kopen dus en niet die dure abbo zever, maar dit is toch een eenmalige key op die site eh?

Soit ik wou eerst mij hier eens bevragen alvorens over te gaan tot een aankoop :unsure:
 

deze site...

Te vertrouwen? Er staat bij dat dit een vlaamse webshop is, ik wou office 2021 kopen, bij licentie2go.com aan 160 euro bijna, en hier 32,50 euro

something fishy, of toch te vertrouwen?

Ik wou een vaste key kopen dus en niet die dure abbo zever, maar dit is toch een eenmalige key op die site eh?

Soit ik wou eerst mij hier eens bevragen alvorens over te gaan tot een aankoop :unsure:
Ze hebben boven trusted pilot staan 4.7, maar je kan er niet op klikken.
Dan volgens google eens opgezocht en kwam ik uit op 6 reviews.


Ik zou er al niet kopen personlijk.

Heb via all key shop eens gekeken voor jou.



Die shops zijn wel te vertrouwen.
 
Beste,
ik zag inkomend verkeer vanaf deze website en zag deze vraag staan.
Ik ben zaakvoerder van CD-Keys.be en jazeker. We zijn een Vlaamse webshop gelegen in Waregem - West-Vlaanderen.
Moest het zijn dat u dit niet vertrouwd, dan mag je me altijd contacteren via nummer 0479/931287 :)

We kopen de licenties in grote aantallen aan en daardoor kan dit goedkoper verkocht worden, en is uiteraard 100% te vertrouwen. Moest het zijn dat een licentie bijvoorbeeld niet zou werken, stuur je gewoon een screenshot door en we storten uw geld terug binnen de 3 werkdagen, of u kan iets anders kopen in de plaats.
 
Installeren op 1 PC, dus OEM licentie en sowieso al goedkoper. Upgrade je bvb je moederbord, dan ben je de licentie in theorie ook kwijt (al hebben sommigen wel wat meer geluk). Overdragen naar een nieuwe PC is sowieso uitgesloten.
Bovendien worden dit soort keys vaak ingekocht op buitenlandse (goedkopere) markten.
 
Installeren op 1 PC, dus OEM licentie en sowieso al goedkoper. Upgrade je bvb je moederbord, dan ben je de licentie in theorie ook kwijt (al hebben sommigen wel wat meer geluk). Overdragen naar een nieuwe PC is sowieso uitgesloten.
Bovendien worden dit soort keys vaak ingekocht op buitenlandse (goedkopere) markten.

Bij een OEM is dit inderdaad zo maar we verkopen maar één versie als OEM: https://cd-keys.be/shop/software/windows-10-home-1-licentie-cd-key/

Alle andere licenties zijn gebonden aan het account van bijv. office ..
De info staat dan ook bij het product.

Zoals ik in filmpje zeg, inderdaad we kopen in grote aantal en dit zal ook bij alle andere shops zo zijn.
 
Bij een OEM is dit inderdaad zo maar we verkopen maar één versie als OEM: https://cd-keys.be/shop/software/windows-10-home-1-licentie-cd-key/

Alle andere licenties zijn gebonden aan het account van bijv. office ..
De info staat dan ook bij het product.

Zoals ik in filmpje zeg, inderdaad we kopen in grote aantal en dit zal ook bij alle andere shops zo zijn.
Aha, dus de office licentie met installatie op 1PC is wel overdraagbaar? Dan heb ik dat verkeerd begrepen, excuses :)
 
Aha, dus de office licentie met installatie op 1PC is wel overdraagbaar? Dan heb ik dat verkeerd begrepen, excuses :)
Geen probleem :)
Ter info: BIND staat bij onze aankoop.
Dit wil zeggen:
U kunt de productsleutel koppelen aan een Microsoft-account voor onbeperkte herinstallaties...
 
Morgen kijk ik eens om de aankoop te doen. Jullie zijn toch een hoop goedkoper dan die andere website die ik noem in de Opening Post.

Is dit enkel een key, of ook Iso toestanden?

En nog een vraagje, ik zie op de website die bewegende reclame, in de trend van dit product net gekocht door die persoon, maar als ik dan doorklik bestaat die game niet in jullie catalogus, beetje vreemd toch
 
Veel games zijn uitverkocht of het is bedoeling dat we misschien gaan overgaan naar enkel software en niet meer games. DIt het feit omdat de marge op games minimaal is.
Bij het product rechts heb je de kleine omschrijving en eronder heb je tab Omschrijving, daar staat meer info en ook waar je kunt downloaden. Meestal is dit bij microsoft zelf ...

Probeer maar software uit en dan hoor ik het graag.
Bedankt.
 
Veel games zijn uitverkocht of het is bedoeling dat we misschien gaan overgaan naar enkel software en niet meer games. DIt het feit omdat de marge op games minimaal is.
Bij het product rechts heb je de kleine omschrijving en eronder heb je tab Omschrijving, daar staat meer info en ook waar je kunt downloaden. Meestal is dit bij microsoft zelf ...

Probeer maar software uit en dan hoor ik het graag.
Bedankt.
Ik laat weten als ik de aankoop heb gedaan, bedankt voor de hulp alvast :)
 
In welke mate zijn dit soort licenties eigenlijk in tegenspraak met de terms & conditions van Microsoft?
OEM licenties lijken mij nl. voor OEM producten... niet voor aparte verkoop :)

Ik vind het "wij kopen dit in grote aantallen op" verhaal zo'n vreemde uitleg.

Full disclaimer: Ik heb ook gewoon een goedkope OEM-licentie gekocht recent van Office 2021 en heb hier weinig (geen) scrupules over gezien de omvang van Microsoft.
 
Laatst bewerkt:
In welke mate zijn dit soort licenties eigenlijk in tegenspraak met de terms & conditions van Microsoft?
OEM licenties lijken mij nl. voor OEM producten... niet voor aparte verkoop :)

Ik vind het "wij kopen dit in grote aantallen op" verhaal zo'n vreemde uitleg.

Full disclaimer: Ik heb ook gewoon een goedkope OEM-licentie gekocht recent van Office 2021 en heb hier weinig (geen) scrupules over gezien de omvang van Microsoft.
@Arkaine , ik zou een nieuwe office moeten hebben voor een nieuwe laptop. Weet je toevallig nog waar je de uwe hebt gekocht, en hoeveel die gekost heeft +/-?

Ik ben aan het twijfelen welke te nemen, een key dat je kan linken aan een bestaand account, of een gegenereerd account met random generated e-mail en wachtwoord...

Die post van @KBE (is hij nog member op deze site, ik kan hem niet quoten) en die website die hij linkt lijkt me een soort van 1malig gebruik key te zijn, maar is met zijn 8 euro wel echt goedkoop, goedkoper dan 16,95 bij cdkeys hierboven vermeld, die office 365 levenslang.

Ik vermoed dat jij gewoon een volledige versie hebt gekocht van office 2021,maar dan een OEM versie..? Wat was de prijs daarvan? Dus een key die je kan koppelen aan een bestaand account als ik mij niet vergis?

Hieronder nog eens die post:

Ze hebben boven trusted pilot staan 4.7, maar je kan er niet op klikken.
Dan volgens google eens opgezocht en kwam ik uit op 6 reviews.


Ik zou er al niet kopen personlijk.

Heb via all key shop eens gekeken voor jou.



Die shops zijn wel te vertrouwen.
 
ik heb vlug even proberen zoeken in mijn mails, maar vind helaas niets terug.
Ik heb inderdaad gewoon een volledig werkende versie van MS Office 2021.

Als je een cheapo key ziet waar veel 5-sterrenreviews zijn zou ik het er gewoon op wagen.
Normaal krijg je de key wel redelijk meteen per e-mail
 
ik heb vlug even proberen zoeken in mijn mails, maar vind helaas niets terug.
Ik heb inderdaad gewoon een volledig werkende versie van MS Office 2021.

Als je een cheapo key ziet waar veel 5-sterrenreviews zijn zou ik het er gewoon op wagen.
Normaal krijg je de key wel redelijk meteen per e-mail
Ja maar probleemje bij die Hollandse site is, je kan die ISO overal downloaden, in alle talen, maar de NL-NL versie kan ik dus geen download starten, anders had ik die al gekocht denk ik... Wel vreemd op een NL site eigenlijk... Of moet je daarvoor echt in Holland wonen? Kan toch bijna niet, oftewel is hunne ISO link gewoon broken, maar de office moet wel de NL versie zijn... (vereiste)
 
Ik denk, maar dat weet ik helemaal niet zeker, dat je gewoon een taalpakket kan downloaden na of tijdens installatie. Of je nu een Engelstalige versie hebt of een Franse.
 
Ik denk, maar dat weet ik helemaal niet zeker, dat je gewoon een taalpakket kan downloaden na of tijdens installatie. Of je nu een Engelstalige versie hebt of een Franse.
Ik heb toch een mailtje gestuurd naar die gamers outlet site

Edit, je kan idd taal nog installeren als ik hun antwoord lees

Ik zet het er even bij in spoiler hun antwoord op mijn vraag of de NL iSO ook te downloaden valt:

We are offering different Office 2021 versions. :) In general, you can check the product description on each office 2021 product
and you’ll see links to the activation website or ISO/IMG download link.

We do sell Bind codes https://www.gamers-outlet.net/en/buy-office-2021-professional-plus?search=bind which are codes that bind themselves to your PC and Microsoft account, allowing you to reinstall Office 2021 on the same device if necessary.
The ISO/phone version is a lifetime license that will stay activated as long as you don't reinstall Office.




On some computers, Office may still display in the English language instead of the language that is selected for Windows or in office.
In these cases, you need to download the language pack for Office and choose the language of your preference:

  • Close all Office ( Visio, Project, Office ) APPS.
  • Open a web browser and go to: https://support.microsoft.com/offic...r-office-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f
  • In the drop-down box "Which Language do you need," select the preferred language.
  • Click the link "Download (64-bit)" or "Download (32-bit)" version.
  • Save the file OfficeSetup.exe
  • Double-click OfficeSetup.exe and install the language pack.
  • Open any office application and your language settings should now have been changed.

Ik ga misschien toch voor zo een bind key gaan, ok pak duurder, maar die kan je herinstalleren zoveel je wilt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan