Cash storten op Keytrade-rekening

bl0bnik

New member
giphy.gif

i habe a Keytrade-spaarrekening.
i habe Cash-geld
??????

Hoe kan ik het cashgeld op de spaarrekening krijgen? Daarnet probeerde ik dat te doen in een BNP Paribas automaat maar ik moet daarvoor een kaart van hen hebben. Enige suggesties over een manier waarop ik mijn cash kan storten zonder mij blauw te betalen?
 
Nationale bank of bpost. Wel niet zonder kosten.
Andere optie is een (basis)rekening bij een andere bank aanhouden.

Da's het (enige) nadeel van een bank die louter online werkt.
 
Belfius heeft een gratis rekening met bankkaart die dit toelaat. En dan daarna overschrijven naar Keytrade.
 
Hoe kan ik dat doen?
Bij Belfius kan je gewoon geld droppen in de meeste automaten en komt op je rekening. Al ooit eens gebruikt...

Uiteraard, als je daar een groot bedrag dropt, zullen ze wel vragen van waar het komt.
Is waarschijnlijk ook wel beperkt tot een bepaald bedrag per dag.
 
Bij Belfius kan je gewoon geld droppen in de meeste automaten en komt op je rekening. Al ooit eens gebruikt...

Uiteraard, als je daar een groot bedrag dropt, zullen ze wel vragen van waar het komt.
Is waarschijnlijk ook wel beperkt tot een bepaald bedrag per dag.
De limiet is 3000 euro per 30 dagen en mag ook in 1 storting gebeuren.
 
Belfius heeft een gratis rekening met bankkaart die dit toelaat. En dan daarna overschrijven naar Keytrade.
Bij Hello Bank is dit ook mogelijk.

Je moet hiervoor wel eenmalig je identiteitskaart laten inlezen in een BNP Paribas Fortis kantoor om die optie (cash deposit) te activeren.
 
Laatst bewerkt:
Dit onderwerp is jaren terug al eens uitvoerig besproken geweest op het forum van Spaargids.be

Een van de mogelijke opties is om naar het hoofdkantoor van Keytrade in Brussel te gaan, alwaar je een automaat van hen kan aantreffen. Het is weliswaar de enige die ze hebben in heel het land.
 
Terug
Bovenaan