Call of Duty: Warzone

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Warzone

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
codwar.png


release: 10 maart 2020
genre: FPS battle royale
dev: Infinity Ward, Raven Software

/!\ free-to-play

Call of Duty Battle Royale.

Welcome to Warzone – a massive new combat experience where up to 150 players take the role of a veteran Tier 1 Operator and drop in to the dense and sprawling world of Verdansk. Warzone is a game-changer packed with non-stop and endless action that’s free-to-play and free-for-everyone!

 
Kan ik zonder Cold War gekocht te hebben ook gebruik maken van die nieuwe wapens in Warzone of niet?
Ik vermoed dat er opties zullen zijn om de loadout te kiezen van CW of MW.
Dus wss zal je CW moeten hebben om deze loudout te gebruiken.
 
Voor de loadout zou dat inderdaad logisch zijn!
Maar hopelijk kan je alle CW wapens ook gewoon oprapen in Verdansk zelf.
 
Nog iemand problemen met Warzone/MW multiplayer op PS5?

Ik moet hier regelmatig de multiplayer en compatibility data packs opnieuw installeren. Gisteren update Warzone gehad en nadien begonnen de MW packs opnieuw te downloaden. Gisterenavond multiplayer gespeeld zonder problemen. Vanmorgen opnieuw opgestart en mijn systeem download opnieuw dezelfde packs. Begint stilaan vervelend te worden...

Nog iemand?
 
Nog iemand problemen met Warzone/MW multiplayer op PS5?

Ik moet hier regelmatig de multiplayer en compatibility data packs opnieuw installeren. Gisteren update Warzone gehad en nadien begonnen de MW packs opnieuw te downloaden. Gisterenavond multiplayer gespeeld zonder problemen. Vanmorgen opnieuw opgestart en mijn systeem download opnieuw dezelfde packs. Begint stilaan vervelend te worden...

Nog iemand?
Jep das een bug al 2x gehad
 
Excuses als dit al ergens gevraagd werd maar vind het niet direct.

Ik probeer warzone te downloaden op de ps5 maar ik slaag er niet in om het te doen werken. Ik heb nooit de disc versie van cod gekocht btw.

Ik heb een data transfer gedaan met de ps4 en heb warzone proberen downloaden in de ps shop. Wanneer ik dan het spel na Downloaden wil openen blijkt alles op slot...
 
Dit is dus shit die ik meemaak...

Benny Hill presents:
ADS op de romp, en toch eerst dood.
Prefire een half magazijn, en toch eerst dood.
Semtex achter hem, en toch ontplof ik en niet hij. 2x een RPG op iemand, en toch dood :D

FML 😭
 
Ik kan echt geen baan met de AUG, liever kar98 of stoner met 3x
Aan de FFAR kan toch echt niets tippen atm als gun voor close -mid.

Nu, ik suck toch nog altijd hoor
 
Terug
Bovenaan