Btw weg ermee 2021 - Mediamarkt

boy1308

Member
Zoals voorgaande jaren was er altijd die actie rond eind februari - begin maart.

iemand een idee of dit jaar ook zou doorgaan? Zou graag gaming monitor kopen van 1040€ en met die actie zou ik wel een mooi bedrag uitsparen ;)
 
Gerucht? Of bevestigd? Alvast bedankt! 👌🏻
Bevestigd :) was normaal voorzien eind februari, maar is uitgesteld omdat ze in Nederland de winkels moesten sluiten (ze willen vanaf dit jaar gelijke datum ervoor)

Laatste nieuws (van vrijdag) is dat het die datum zeker doorgaat, ongeacht of Nederland opengaat of niet.

Als het nogmaals verandert laat ik het wel weten
 
Bevestigd :) was normaal voorzien eind februari, maar is uitgesteld omdat ze in Nederland de winkels moesten sluiten (ze willen vanaf dit jaar gelijke datum ervoor)

Laatste nieuws (van vrijdag) is dat het die datum zeker doorgaat, ongeacht of Nederland opengaat of niet.

Als het nogmaals verandert laat ik het wel weten
Maar dus voor de Belgische MM hè ;) dikke Merci!
 
Ok das balen! Heb jij een idee hoe lang waardebonnen geldig zijn die je gekregen hebt bij inlevering product? Want heb er nog voor +1800€…
Normaal is een cadeaubon 1 jaar geldig bij de media markt. Maar geen idee of je dat bedoelt?
 
Bevestigd :) was normaal voorzien eind februari, maar is uitgesteld omdat ze in Nederland de winkels moesten sluiten (ze willen vanaf dit jaar gelijke datum ervoor)

Laatste nieuws (van vrijdag) is dat het die datum zeker doorgaat, ongeacht of Nederland opengaat of niet.

Als het nogmaals verandert laat ik het wel weten
Weet je nog iets meer? Anders bestel ik mijn scherm nu meteen
 
Weet je nog iets meer? Anders bestel ik mijn scherm nu meteen
29 maart tot 4 april clubdagen, 10-20% korting, elke fabrikant kiest zelf hoeveel korting ze geven. Enige voorwaarde is clublid zijn, maar da's gewoon inschrijven met u mailadres en gedaan :)
 
Als ik het mij goed herinner, ging de actie in 2021 niet door in België (of ik heb het gemist :)) . In Nederland eerder dit jaar wel. Iemand er een zicht op of de actie in 2022 in België zal doorgaan?
 
Als ik het mij goed herinner, ging de actie in 2021 niet door in België (of ik heb het gemist :)) . In Nederland eerder dit jaar wel. Iemand er een zicht op of de actie in 2022 in België zal doorgaan?
Volgende week woensdag begint ze.
 
En wie heeft zich laten gaan?
Nitro 5 Gaming laptop gekocht met rtx 3060 voor 909 ipv 1090 op de eerste dag 20min voor 20u.
Er waren maar 2 te koop en de 2e was vrijwel erna verkocht.
Nogthans geen fan van acer maar na wat reviews toch besloten ervoor te gaan.
Warzone voorlopig geïnstalleerd en zeer tevreden van.
Wou terug wat online pc spelen na jaren
Alles zeer smooth (full HD 144hz scherm15,6inch, 8gig ram en i5 10300h).
Wel gezien dat hij flirt met de 8gig ram. Die wordt later nog uitgebreid.
Binnenkort graag nog een battlefield aanschaffen. Zit er veel volk op bf5? Of beter die 2042?
Of een andere versie? Ben niet meer zo op de hoogte met pc games.
 
Nitro 5 Gaming laptop gekocht met rtx 3060 voor 909 ipv 1090 op de eerste dag 20min voor 20u.
Er waren maar 2 te koop en de 2e was vrijwel erna verkocht.
Nogthans geen fan van acer maar na wat reviews toch besloten ervoor te gaan.
Warzone voorlopig geïnstalleerd en zeer tevreden van.
Wou terug wat online pc spelen na jaren
Alles zeer smooth (full HD 144hz scherm15,6inch, 8gig ram en i5 10300h).
Wel gezien dat hij flirt met de 8gig ram. Die wordt later nog uitgebreid.
Binnenkort graag nog een battlefield aanschaffen. Zit er veel volk op bf5? Of beter die 2042?
Of een andere versie? Ben niet meer zo op de hoogte met pc games.
 
Terug
Bovenaan