Britse politiek - De conservatieve onrust

Dat belooft voor als we binnen enkele weken in spanje zullen zijn. In de regio waar wij gaan zitten redelijk wat gepensioneerde britten en die klagen altijd over europa. Dan kan ik mij weer amuseren door olie op het vuur te gaan gooien.
Absoluut, Je zou hen kunnen omschrijven als migranten die zich niet willen aanpassen aan de lokale bevolking.
Succes gegarandeerd.

Maar blijkbaar zijn redelijk wat Britten aan 't terugtrekken naar de UK
 
Absoluut, Je zou hen kunnen omschrijven als migranten die zich niet willen aanpassen aan de lokale bevolking.
Succes gegarandeerd.

Maar blijkbaar zijn redelijk wat Britten aan 't terugtrekken naar de UK
Dat was vroeger ook al zo hoor, voor de brexit zaten ze te neuten van de vastgoedprijzen in Spanje, over de wetgeving in Spanje enz. Als ik dan zei dat ze ook gerust terug naar de UK kunnen gaan was het argument dat ze al geld genoeg aan de EU gegeven hadden. Al bij al leuk om eens een avond op een terras wat olie op het vuur te gooien om de dagen daarna gewoon een andere terras op te zoeken en te doen alsof je frans spreekt.
 
Dat was vroeger ook al zo hoor, voor de brexit zaten ze te neuten van de vastgoedprijzen in Spanje, over de wetgeving in Spanje enz. Als ik dan zei dat ze ook gerust terug naar de UK kunnen gaan was het argument dat ze al geld genoeg aan de EU gegeven hadden. Al bij al leuk om eens een avond op een terras wat olie op het vuur te gooien om de dagen daarna gewoon een andere terras op te zoeken en te doen alsof je frans spreekt.
Wel dat argument zijn ze kwijt. Spreek ze gewoon aan als migranten, die zich moeten aanpassen. En dat Spanje een soevereine staat is, waar Spanjaarden zelf hun wetten vastleggen :woohoo:
 
Wel dat argument zijn ze kwijt. Spreek ze gewoon aan als migranten, die zich moeten aanpassen. En dat Spanje een soevereine staat is, waar Spanjaarden zelf hun wetten vastleggen :woohoo:
Ik denk dat ik zal pleiten voor pushbacks van migranten van buiten de EU.

Tenzij ze anti brexit zijn, want er zijn er ook wel die de Brexit als een van de slechtste beslissingen van hun land vinden.
 
Er waren donderdag enkele "by-elections", die wijzen in de richting van een echte landslide richting Labour bij de volgende general elections.

Zowel in Tamworth als Mid Bedfordshire wint Labour de vrije zetel (die voorheen bezet was door een conservatief).
Mid-Bedforshire is een conservatief bolwerk, de Tories hadden sinds 1997 om en bij 50% van de stemmen, in 2017 en 2019 zelfs 60%. Nu vallen ze terug op 31%, Labour nu 34%
Ook in Tamworth haalden de conservatieven de vorige keer > 60%, om nu terug te vallen naar 40%
 
Terug
Bovenaan