Borderlands 3

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Borderlands 3

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
image


release: 13 september 2019
genre: FPS/RPG
dev: Gearbox Software

Borderlands 3. Nu ook op nextgen.

The original shooter-looter returns, packing bazillions of guns and an all-new mayhem-fueled adventure. Blast your way through new worlds and enemies as one of four brand new Vault Hunters, each with deep skill trees, abilities, and customization. Play solo or join with friends to take on insane enemies, collect loads of loot and save your home from the most ruthless cult leaders in the galaxy.

 
Ff threaddiggen...

Ik had de laatste 3 uitbreidingen van de originele seasonpass nog niet gespeeld en ben daar dus eens aan begonnen. Tot mijn verbazing merkte ik dat ik deze nog niet had geplat...
Na wat onderzoek uitgevonden dat het ik 2 van de 3 de slaughterhouses niet heb volbracht. Solo is dat echt gekkenwerk. Ik kom hier dus eens zoeken of er hier nog iemand zijn game eens wilt opstarten voor wat hulp 😄
 
Sorry but not sorry, ik niet 😝
Heb al spijt dat ik de volledige versie gekocht heb met DLC en al, welke ik toch niet ga spelen.
Wat mij vooral eraan tegen steekt is dat als je de volledige basis game gespeeld hebt, dat er dan ook al redelijk wat grind werk bijzit om alle degelijke legendary wapens te verzamelen. Als dan de level cap stijgt met een nieuwe dlc mag je weer herbeginnen want dan zijn de vorige niks meer waard.
 
Sorry but not sorry, ik niet 😝
Heb al spijt dat ik de volledige versie gekocht heb met DLC en al, welke ik toch niet ga spelen.
Wat mij vooral eraan tegen steekt is dat als je de volledige basis game gespeeld hebt, dat er dan ook al redelijk wat grind werk bijzit om alle degelijke legendary wapens te verzamelen. Als dan de level cap stijgt met een nieuwe dlc mag je weer herbeginnen want dan zijn de vorige niks meer waard.
Weet ik, daarom dat ik je er ook geen berichtje voor had gestuurd 😋

Wat bij elke game in de reeks zo is he.
Al gaat de farm wel vrij vlot. Gisteren op zoek gegaan naar shield/artifact/classmod voor een betere build en had wat ik moest hebben op nog geen uur. Ben nu eigenlijk ook mijn gear wat aan´t verpesten door aan de dlc´s te beginnen en hierdoor (redelijk snel) te levellen. Maar ge kunt uw level niet blokkeren he 😆 En zoals je weet focus ik mij nooit op het allerbeste te moeten hebben. Dat scheelt al heel wat in frustratie. Just enjoying the ride
 
Ff threaddiggen...

Ik had de laatste 3 uitbreidingen van de originele seasonpass nog niet gespeeld en ben daar dus eens aan begonnen. Tot mijn verbazing merkte ik dat ik deze nog niet had geplat...
Na wat onderzoek uitgevonden dat het ik 2 van de 3 de slaughterhouses niet heb volbracht. Solo is dat echt gekkenwerk. Ik kom hier dus eens zoeken of er hier nog iemand zijn game eens wilt opstarten voor wat hulp 😄
Ik veronderstel dat ge al wat mayhem wapens hebt en als ge die slaughterhouses doet met mayhem mode uit, instagibt ge toch alles?
 
Ik veronderstel dat ge al wat mayhem wapens hebt en als ge die slaughterhouses doet met mayhem mode uit, instagibt ge toch alles?
Die beginnen te komen. Heb me nog maar aan M2 gewaagd. Ik zou het eigenlijk wel nog wat kunnen hoger zetten nu mijn build op mijn pet als decoy is gericht.
Met de nieuwe build wel niet meer terug naar de slaughters gegaan. Ik was nogal stevig ontmoedigt sinds mijn laatste afslachting. Vandaar de noodroep hier 😅
Ben met de Krieg-dlc begonnen. Daar komen precies wel enkele erg goed legendary´s uit. Wel pas vanaf +65 zo te zien maar dat zal ik wel gauw zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik veronderstel dat ge al wat mayhem wapens hebt en als ge die slaughterhouses doet met mayhem mode uit, instagibt ge toch alles?
Haha, amai nog ni. Op een half uurtje geklaard met wat M4 wapens. Merci om dat te vermelden.
We kunnen deze topic weer naar de kelder laten verdwijnen.
 
Ik wil cross play spelen met een vriend. Hij op de ps4 en ik op pc. Hoe kunnen wy via voice chat communiceren?
 
Ik wil cross play spelen met een vriend. Hij op de ps4 en ik op pc. Hoe kunnen wy via voice chat communiceren?
Met de ps4 weet ik niet maar via ps5 lukt het mij. Ik speel zo CoD tesamen met kameraden op Playstation.

PS Remote Play installeren op je pc, hiermee koppel en neem je de Playstation over. Voice van partychat gaat dan via je pc. Remote play moet wel aanstaan op je PS en beide op hetzelfde netwerk zitten.
 
Terug
Bovenaan