Bluetooth Oordopjes

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
Ik ben voor mijn vrouw op zoek naar bluetooth oordopjes (vooral voor tijdens het lopen), maar ken daar absoluut niks van.
Qua prijs dacht ik richting 50 a 75 euro, maar ik heb geen idee of ik daar iets deftig voor heb.
 
Ik heb deze onlangs aangekocht.

Super tevreden van, sluiten goed aan (meerdere opzetstukken) pairen is uper simpel, nog geen enkle keer problee mermee gehad.
Batterij gaat lang mee, zeker in combinatie met de oplaadcase, wireless charging van de case ook.
 
Ging net een gelijkaardig topic opstarten… ook op zoek…

Interessante test hier:

Jabra zou ik van wegblijven… Ooit gekocht en geluidskwaliteit was zwaar ondermaats…
 
Ik heb deze onlangs aangekocht.

Super tevreden van, sluiten goed aan (meerdere opzetstukken) pairen is uper simpel, nog geen enkle keer problee mermee gehad.
Batterij gaat lang mee, zeker in combinatie met de oplaadcase, wireless charging van de case ook.
Lijken mij een goede koop op basis van uw aanbeveling en de recensies op bol.

Zou bij mij enkel om tijdens het lopen zijn… blijven deze mooi in het oor zitten, ook al loop je op harde ondergrond (en dus veel schokken)?
 
Lijken mij een goede koop op basis van uw aanbeveling en de recensies op bol.

Zou bij mij enkel om tijdens het lopen zijn… blijven deze mooi in het oor zitten, ook al loop je op harde ondergrond (en dus veel schokken)?
Kan ik niet zeggen.
Ik fiets ermee in Mechelen, veel kasseien, op een niet geveerde fiets :p
en ik gebruik ze bij het stofzuigen :p

Ik heb ze ook gekocht op aanraden van iemand anders.
Bedrijfje dat ze maakt zou ook bestaan uit ex Apple medewerkers, sync met mijn iPhone is flawless
 
Ik zou voor te sporten voor Shokz gaan.

Super handig, kunnen niet uitvallen en veilig omdat je nog gemakkelijk je omgeving kan horen.

Ik zelf heb de Openruns maar deze is alvast een zeer goed instapmodel : https://www.bol.com/be/nl/p/shokz-o...gh=lPYFF1R-SaHS77BmDHBJGw.2_6.11.ProductTitle

Ik heb deze nog nieuw in de verpakking liggen, maar momenteel is deze gereseveerd.
Moest het niet doorgaan en je zou interesse hebben mag deze weg voor 60€ ipv 89€

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Zo’n houder achter het hoofd, ben ik minder fan ben… te meer omdat ik ook al wel eens petjes (of mutsen in de winter) durf te dragen. Lijkt mij vervelend dan…

Je hebt ook earbuds met clipjes achter de oren, specifiek voor te sporten blijkbaar
 
Neemt dan iedereen zijn gsm mee tijdens het lopen?
Ook op zoek naar iets om muziek/podcast te luisteren tijdens het lopen, maar niet zo’n fan van gsm of iets anders mee te nemen onderweg (heb meestal geen zakken om op te bergen)
 
Neemt dan iedereen zijn gsm mee tijdens het lopen?
Ook op zoek naar iets om muziek/podcast te luisteren tijdens het lopen, maar niet zo’n fan van gsm of iets anders mee te nemen onderweg (heb meestal geen zakken om op te bergen)

Geloof dat er ook paar smartwatches waar je muziek (MP3 files/streamingdienst) op kunt installeren
Dan kan je gerust uw GSM thuis laten en via uw horloge muziek beluisteren ;)

Garmin Forerunner Music bvb.
 
Geloof dat er ook paar smartwatches waar je muziek (MP3 files/streamingdienst) op kunt installeren
Dan kan je gerust uw GSM thuis laten en via uw horloge muziek beluisteren ;)

Garmin Forerunner Music bvb.

Yes! Heb mij deze besteld, maar nog niet binnen:

Deze kan offline muziek spelen en doorzenden naar BT oortjes.
In mijn zoektocht heb ik gezien dat er velen vermelden dat ze support geven voor “music control”, maar eigenlijk betekent dit dat ze nog altijd connectie leggen met uw smartphone en vandaar uit de muziek controleren.
Dan moet je nog altijd uw gsm meesleuren… 🙁

Bij deze kan je de mp3s uploaden in zijn intern geheugen, dus daar kan ik alvast mijn start to runs op kwijt en nog wat andere eigen muziek.
Geen support voor lokaal downloaden via streamingdiensten zoals Spotify of Tidal, maar dan was voor mij geen must.

Hopelijk stoort mij het dragen van die horloge niet te hard bij het lopen, maar ik denk dat het alvast veel vrijer zal zijn dan een gsm meesleuren of een klassieke mp3 speler met een kabel die altijd in de weghing….
 
Ik ben grote fan van de Kruidvat oordopjes:
Ik heb van elke versie een paar liggen en gebruik ze een 3 tot 4 uur per dag (veel muziek & podcasts). Schitterende dingen (voor de prijs).
En voor de prijs moet je het niet laten...
 
Raycon is ook een merk dat ik geregeld zie voorbij komen op het internet, maar ik zou totaal niet weten of doe wel iets waard zijn?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor te sporten voor Shokz gaan.

Super handig, kunnen niet uitvallen en veilig omdat je nog gemakkelijk je omgeving kan horen.

Ik zelf heb de Openruns maar deze is alvast een zeer goed instapmodel : https://www.bol.com/be/nl/p/shokz-o...gh=lPYFF1R-SaHS77BmDHBJGw.2_6.11.ProductTitle

Ik heb deze nog nieuw in de verpakking liggen, maar momenteel is deze gereseveerd.
Moest het niet doorgaan en je zou interesse hebben mag deze weg voor 60€ ipv 89€

Groeten

Zelf ook grote fan van de Shokz tijdens lopen en fietsen. Zelfs met fietshelm en zonnebril op blijven die goed zitten.
Het verkeer kunnen horen is zo belangrijk, in-ears sluiten je teveel af van wat er rondom jou gebeurt.
 
Vandaag draadloze oortjes binnen gekregen van het merk Aukey.

Ik probeer ze en blijkbaar werkt het linkeroortje niet. Ik krijg enkel geluid uit het tweede. Geen idee of dat normaal is of dat het gewoon al kapot is. :wtf: Morgen maar eens deftig de manual lezen en anders eens terugbellen zeker...
 
Zelf ook grote fan van de Shokz tijdens lopen en fietsen. Zelfs met fietshelm en zonnebril op blijven die goed zitten.
Het verkeer kunnen horen is zo belangrijk, in-ears sluiten je teveel af van wat er rondom jou gebeurt.
Is ook mijn mening mijn tweede shokz en uitermate tevreden van, zeker voor te sporten kan je eigenlijk niet beter hebben als je de veiligheid wil garanderen.

Zie genoeg fietsers die geen hol horen en dan verschieten als je ze passeert...
 
Zelf ook grote fan van de Shokz tijdens lopen en fietsen. Zelfs met fietshelm en zonnebril op blijven die goed zitten.
Het verkeer kunnen horen is zo belangrijk, in-ears sluiten je teveel af van wat er rondom jou gebeurt.

Heb uiteindelijk deze gekocht met hoge korting bij Amazon als alternatief voor de Shokz.
Geen bone conductors, maar speakers die net uit het oor hangen.

Geluidskwaliteit is misschien niet zo goed als echte earbuds, maar voor mijn start to runs meer dan ok.
Al een paar keer mee gaan lopen intussen en de combinatie van muziek maar toch alles horen is werkelijk fantastisch.
Ook zeer stabiele BT connectie die nog geen één keer is weggevallen.
 
Raycon is ook een merk dat ik geregeld zie voorbij komen op het internet, maar ik zou totaal niet weten of doe wel iets waard zijn?
Niemand hier die ervaring heeft met raycon?
Ben er zelf ook over aan het denken, maar ik twijfel tussen raycon (weet nog niet welke) en Samsung galaxy buds die wel wat duurder zijn.
 
Niemand hier die ervaring heeft met raycon?
Ben er zelf ook over aan het denken, maar ik twijfel tussen raycon (weet nog niet welke) en Samsung galaxy buds die wel wat duurder zijn


Als het voor te sporten is of een situatie waarin je de omgeving/verkeer wil horen, blijf dan zeker weg van afgesloten earbuds. De transparency mode die ze aanbieden mag nog zo goed zij, het voelt altijd artificieel aan. De omgevingsgeluiden komen dan niet natuurlijk in je oor binnen, maar via de speakers waarbij je alle gevoel mist.

Veel fitness earbuds sluiten de omgeving af, maar ze verkopen het zo om zogezegd de geluiden uit de fitnesszaal te filteren.

Heb heel lang gezocht tegen dat ik bij de Oladances uitkwam, dus echt wel oppassen wat jouw behoefte is.
Wil je omgeving al dan niet kunnen horen is eigenlijk de eerste vraag die je je moet stellen…
 
Niemand hier die ervaring heeft met raycon?
Ben er zelf ook over aan het denken, maar ik twijfel tussen raycon (weet nog niet welke) en Samsung galaxy buds die wel wat duurder zijn.

En als je afgesloten earbuds zou willen, kijk dan zeker eens naar de Oppo Enco X reeks.
Dat zou sowieso mijn keuze zijn voor die behoefte, no brainer zelfs.
Wetende dat Oppo vroeger high end blu ray spelers maakte met fantastisch geluid, zit je hier zéér goed (en de recensiets liegen er dan ook niet om)
 
Terug
Bovenaan