RPG PC PS5 XBOX Black Myth: Wukong

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
wukong.png


release: 20 augustus 2024
genre: action RPG
dev: Game Science Studio

De donkere kantjes van de Chinese legende.

In Journey to the West, there are too many intriguing characters, dialogues worth pondering, and even thoughtful plots. Behind the appearance of "big brother fighting monsters", there are sly goblins, brutal ghosts, passionate stars, cowardly gods... Who are they? What is their motivation?

 
Ziet er allemaal heel knap uit.
Waar ik le wel bij stoor (bij dit type games), en het is nu wel echt muggenziften, is dat aanvallen altijd dwars door een oersonage lijken te gaan.
Bvb een klauwaanval gaat gewoon van rechts naar links, of het personage nu afblokt of niet. Met de kracht van next gen had ik nu wel anders verwacht
 
D
Ziet er allemaal heel knap uit.
Waar ik le wel bij stoor (bij dit type games), en het is nu wel echt muggenziften, is dat aanvallen altijd dwars door een oersonage lijken te gaan.
Bvb een klauwaanval gaat gewoon van rechts naar links, of het personage nu afblokt of niet. Met de kracht van next gen had ik nu wel anders verwacht
Dat heeft volgens mij weinig met kracht te maken. Uiteindelijk gewoon collision detection en dan de juiste animatie triggeren. En dat is context gevoelig. Plus dan moet de developer een oneindig aantal animaties proberen te maken. Dat scheelt wel qua development tijd.
 
D

Dat heeft volgens mij weinig met kracht te maken. Uiteindelijk gewoon collision detection en dan de juiste animatie triggeren. En dat is context gevoelig. Plus dan moet de developer een oneindig aantal animaties proberen te maken. Dat scheelt wel qua development tijd.
Dat kan wel kloppen. Maar zou dan ook wel wat meer realisme aan het gevecht toevoegen.
Als ik zo een slag van een draak krijg, zou ik meters ver terechtkomen. En niet gewoon blijven staan. 😀
NU ja, nog genoeg tijd om dat hopelijk wat bij te sturen.
uiteindelijk hebben al dat soort games wel die ‘ziekte’

Hopelijk brengt MS een zak dollars om het spel exclusief te maken 😅
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: math
Dat kan wel kloppen. Maar zou dan ook wel wat meer realisme aan het gevecht toevoegen.
Als ik zo een slag van een draak krijg, zou ik meters ver terechtkomen. En niet gewoon way blijven staan. 😀
NU ja, nog genoeg tijd om dat hopelijk wat bij te sturen.
uiteindelijk hebben al dat soort games wel die ‘ziekte’

Hopelijk brengt MS een zak dollars om het spel exclusief te maken 😅
Hopelijk wordt daar wat aandacht aan besteed ja, het viel mij bij die draak zeker ook op. Het kan alvast een pak beter.

GoW (2018) deed het beter en demon souls ook. Last of us part 2 doet het qua context based animations het beste, maar we herrinern de ontwikkeltijd en de crunchtijden wel nog.
 
D

Dat heeft volgens mij weinig met kracht te maken. Uiteindelijk gewoon collision detection en dan de juiste animatie triggeren. En dat is context gevoelig. Plus dan moet de developer een oneindig aantal animaties proberen te maken. Dat scheelt wel qua development tijd.
Of uber physics, alles gesimuleerd, 0 animaties. Maar of het dan nog leuk is... :tongue:
 
Terug
Bovenaan