Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn bolide ze, tape op voorvork is voor transponder waod/edh. En tape op zadelpen voor zakje als ik train
Knap ding! Deze voormiddag toevallig de brug over de Nete overgereden (Lijn Boom-Duffel ergens rond Rumst)? Heb zoiets zien passeren
Was ik niet, mij kan je meestal vinden in de vlaamse ardennen of langs de schelde als het blokken zijnKnap ding! Deze voormiddag toevallig de brug over de Nete overgereden (Lijn Boom-Duffel ergens rond Rumst)? Heb zoiets zien passeren
Alletwee bij de A categorie? Ik zou dit jaar ook graag terug wat koersen rijden. Voor corona vooral met triatlon bezig geweest na daarvoor jaren gekoerst te hebben. Wie weet staan we samen alledrie eens aan de start. Ik dacht zaterdag eens te starten in Kallo maar blijkbaar zou deze afgelast zijn (?)'k heb de mijne ook terug in zomermodus gezet Morgen nog eens laten nakijken bij de fietsenmaker, nieuwe bandjes erop en dan 't is in orde om mijn eerste koersjes te rijden. Hopelijk ben ik even goed in orde
Rij je al lang competitie met waod e.d. @Avalius ? Ben van plan binnenkort (eind maart, midden april) voor het eerst eens te komen meedoen. Ik ken wel al wat volk dat meerijdt, maar nuttige do's and dont's zijn zeker welkom!
Belachelijk coole fiets trouwens, ik heb het wel wat voor kleur, maar zo all black is toch ook wel zalig om te zien!
Ja, Cat A / Elite3 Kallo is inderdaad verzet van 12/03 naar 27/03 (misschien dat ik daar een eerste keer rij), zal het hier zeker laten weten dan en/of pm sturen.Alletwee bij de A categorie? Ik zou dit jaar ook graag terug wat koersen rijden. Voor corona vooral met triatlon bezig geweest na daarvoor jaren gekoerst te hebben. Wie weet staan we samen alledrie eens aan de start. Ik dacht zaterdag eens te starten in Kallo maar blijkbaar zou deze afgelast zijn (?)
Ideaal, je bent ook vanuit mijn regio zie ik! Tot tijdens ;-)Ja, Cat A / Elite3 Kallo is inderdaad verzet van 12/03 naar 27/03 (misschien dat ik daar een eerste keer rij), zal het hier zeker laten weten dan en/of pm sturen.
Wat zijn zo de wattages (en afstanden) die je daar gemiddeld trapt? Kriebelt hier soms ook om wat op te pikken, als jonge gast wel nog wat koersen gereden, maar dan heel lang stil gelegen.2-3 jaar dat ik competite rij, Elite 3/A bij nevenbonden. Probeer er hier en daar wat ezc mee te doen.
De fiets helaas pas ontdekt toen ik 27 was. Ben er nu 35, ma koersen is echt plezant
Zal vooral OVWF en EDH zijn dit jaar.
@picasso123 laat zeker eens weten hoe de eerste keer ging, ni van wakker liggen alst ni meteen loopt zoals je wil
Mijn eerste koersen liet ik mij wegdrummen en mocht onnodig veel watts in de achtervolging stampen ;-)
Hoh hangt af van persoon tot persoon hé. Ik zelf weeg 68-69kg en vorige jaar koers gewonnen met 311w normalized goeie 280 avg.Wat zijn zo de wattages (en afstanden) die je daar gemiddeld trapt? Kriebelt hier soms ook om wat op te pikken, als jonge gast wel nog wat koersen gereden, maar dan heel lang stil gelegen.
Dat noemen ze nu eens echt een Prince op het witte !Vorige zomer heb ik een Pinarello kunnen testen en aardig van mijn sokken geblazen hoe goed die reed. Fiets vanaf frameset volledig opgebouwd naar mijn goesting. Rijdt écht onwaarschijnlijk goed .
Pinarello Prince - Ultegra di2 12sp, Dt swiss Erc 1400 wielen, Conti Gp 5000 tubeless.
Zo een prince is vooral veel geld voor een fiets in feite.Vorige zomer heb ik een Pinarello kunnen testen en aardig van mijn sokken geblazen hoe goed die reed. Fiets vanaf frameset volledig opgebouwd naar mijn goesting. Rijdt écht onwaarschijnlijk goed .
Pinarello Prince - Ultegra di2 12sp, Dt swiss Erc 1400 wielen, Conti Gp 5000 tubeless.
50/34 is dan ook 11sp setup heFizik Aliante R1 Open. Zo'n curved zadel is voor mensen die veel bewegen met hun bekken. Het voorste gedeelte zet je waterpas, dan komt de kromming wat omhoog te staan en kan je er tegen aan zitten. Geeft me veel meer stabiliteit als een vlak zadel.
Ik moet zeggen dat ik qua schakelen niet gek veel verschil merk vs 11sp. De voorderailleur gaat nog vlotter maar dat is het verschil tussen pijlsnel en bliksemsnel. Je di2 gewoon via bluetooth aan je Garmin kan koppelen is wel nice, ik heb nu op mijn Garmin staan op welk kroontje ik achteraan zit. Om de één of andere reden denkt mijn Sram AXS app dat het geen di2 is maar Sram , zo krijg ik ook met mijn koersfiets van Sram zo'n rapportje hoe lang ik in welke versnelling heb gereden, hoe vaak ik heb geschakeld etc.
Als je er op je Garmin begint op te letten ben ik er nog meer van overtuigt dat 50/34 niet ideaal is voor mij. Nu rond Overijse ging het al goed bergaf, stevig bijtrappen tot 50 per uur en ik zat achteraan nog op mijn 13. En ik zie op mijn Sram app dat ik op mijn 50 ook veel op mijn 17 en 19 zit te rijden, net daar waar er een gat zit in de cassette. Aan 90rpm rij je met 50x17 ook al 34km/u, dat betekent dat 6 van je 12 kronen voor bergaf dienen. Ik rijd zeer weinig in groep dus kruissnelheden van +35km/u zijn nu niet zo standaard bij mij.