Big Brother 2021

Play4 Big Brother 2021

Razer

Active member
Crowdfunder FE

Twintig jaar na de allereerste aflevering van Big Brother maakt de moeder der realityreeksen haar comeback.
SBS gaat samen met het Nederlandse RTL 5 een nieuw seizoen op de buis brengen in 2021.
De zoektocht naar bewoners van het huis zonder privacy is nu gestart.

Geïnteresseerden kunnen zich hier inschrijven.
 
Naomi heeft best laat ontdekt dat ze niet alleen op mannen valt, maar echt op een persoon; niet op een geslacht. Als iemand grappig is, dan kan ze al heel snel verliefd worden.Wie weet lukt het deze biologe om haar medebewoners ervan te overtuigen veganistisch te gaan eten.

Amai...
 
Big Brother dat is toch gewoon wachten op een douchescene? ja toch...
 
In 2001 als snotneus klaarziiten in de vroege ochtend om op het 24/7 kanaal te kunnen genieten van Ellen Dufour in de badkamer? Good times.
Ha, nu snap ik waarom ze achteraf kinderprogramma's heeft gemaakt... 🙃

Knappe madam, sowieso...

Schermafbeelding-2020-10-13-om-16.03.53.jpg
 
In 2001 als snotneus klaarziiten in de vroege ochtend om op het 24/7 kanaal te kunnen genieten van Ellen Dufour in de badkamer? Good times.
Ik herinner mij vooral het eerste seizoen, op school tijden de informaticales BigBrother op groot scherm bekijken.
Dat eerste seizoen kon je ook de streams online allemaal gratis volgen, de jaren nadien is dat allemaal betalend geworden?
 
Xander De Rycke vatte het wel mooi samen: 'Mensen die 100 dagen beperkt zijn tot hun woning. Benieuwd hoe dat er uit ziet.' :p
 
Waar kan je eigenlijk live kijken? Op https://www.vier.be/big-brother/bigbrother247 suggereren ze dat je live kan kijken via vier.be, maar als je dan doorklikt zie je enkel wat preview clips?
Er staat toch op die link dat je vanaf 5/1 live kan kijken? da's morgen pas :p

Maar toch, dat is toch het concept imo, stel dat je niet live kan kijken via een webcam. Dan is het niet de Big Brother die we allen gekend hebben
 
Geen alcohol na 19u, amai dat gaat daar een plezante bedoening worden.
Is het niet omgekeerd? Ik las “Er is hooguit wijn of bier, in principe alleen in het weekend, na zeven uur ’s avonds. Of als er een klein feestje te vieren is, doordeweeks. We gaan bewoners niet volgieten, zelfs niet als we denken: nu wordt het saai.”

En wanneer ze met wederzijdse toestemming seks gaan hebben, moeten ze de duim omhoog steken (afgekeken van de Zweedse Big Brother blijkbaar?) 😂

Allé, op zich is dat allemaal niet verkeerd, maar het is duidelijk dat deze editie met een pak meer zaken rekening moet houden dan 20 jaar geleden. De tijdsgeest is uiteraard veranderd op bepaalde vlakken. Men wil zich duidelijk indekken tegen elk schandaal.

Ook de muurtjes van melkglas die men dan heeft toegevoegd in de douches en de camera die daar enkel opspringt als er meerdere mensen samenhokken... Allemaal goed, maar dan moet je het programma ook maar anders verkopen. Taglines als '150 camera's, nul privacy' en 'er zijn geen blind spots in de woning' zijn dan ook met een korrel zout te nemen. Focus dan meer op het sociale en psychologische aspect van 100 dagen afgezonderd zitten met onbekenden en minder op 'we zien alles wat je doet, 24 op 7'.
 
Ik zag daarnet op Facebook dat die blijkbaar al van deze namiddag in dat huis zitten terwijl het deze avond pas de eerste uitzending op tv is.
Ook maar een rare gang van zaken.

Nog erger, zie daarnet in de krant dat die al van oudjaar in dat huis zitten, dus die zitten daar al verschillende dagen in terwijl er geen livestream beschikbaar was....
 
Laatst bewerkt:
Op de link dat je doorgeeft zal je live kunnen kijken.

Er staat toch op die link dat je vanaf 5/1 live kan kijken? da's morgen pas :p

Maar toch, dat is toch het concept imo, stel dat je niet live kan kijken via een webcam. Dan is het niet de Big Brother die we allen gekend hebben
idd, lezen is een kunst natuurlijk :unsure:

Dacht dat het gisteren al begonnen was, vandaar dat ik niet echt aandachtig gelezen heb
 
Terug
Bovenaan