BG's derde bordspelquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen.
Voor de meerkeuzevragen krijg je 20 seconden. Voor de juist/fout vragen krijg je 10 seconden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je het juiste antwoord geeft, hoe meer punten je verdient.

Elke quiz kan door 10 personen ingevuld worden. Eens dat aantal werd bereikt sluit ik de quiz en open ik die opnieuw, zodat de 10 volgende kunnen deelnemen.
De quiz loopt tot en met dinsdag. Woensdag wordt die gesloten en wordt de winnaar bekendgemaakt.

Groep 1 (vol):

Groep 2 (vol):
Dezelfde quiz, maar voor groep 2 moest de link hierboven reeds 10 deelnemers hebben:

Groep 3 (vol):
Dezelfde quiz, maar voor groep 3 moest de link hierboven reeds 10 deelnemers hebben:

Groep 4:
Dezelfde quiz, maar voor groep 4 moest de link hierboven reeds 10 deelnemers hebben:

Belangrijk: de links zijn dezelfde quiz, maar aangezien elke quiz maar 10 deelnemers kan registreren (gratis account), moet ik het momenteel zo oplossen. Je mag dus maar met 1 van de links meedoen.
 
Laatst bewerkt:
Toch eenmaal in mijn leven een quiz gewonnen, met deze quiz is het bewezen dat het puur geluk was :D
 
Het was een rollercoaster: van 10e naar 8e naar 6e naar 10e 😂. Gelukkig dat ik me ervan bewust ben dat mijn kennis van boardgames niet tot aan die van jullie komt, want anders zou dit toch confronterend worden
unsure.gif
 
Het was een rollercoaster: van 10e naar 8e naar 6e naar 10e 😂. Gelukkig dat ik me ervan bewust ben dat mijn kennis van boardgames niet tot aan die van jullie komt, want anders zou dit toch confronterend worden
unsure.gif
Dat kan dan alleen maar groeien he, er is zoveel te ontdekken in deze meesterlijke hobby ;)
 
Dat kan dan alleen maar groeien he, er is zoveel te ontdekken in deze meesterlijke hobby ;)
Dit dus.
En er is niemand die een ander scheef gaat bekijken omdat die minder goed scoort. Die is dan wat onwetender en misschien wel nog te kneden en zot te maken om intensiever met de hobby bezig te zijn.
 
Dit dus.
En er is niemand die een ander scheef gaat bekijken omdat die minder goed scoort. Die is dan wat onwetender en misschien wel nog te kneden en zot te maken om intensiever met de hobby bezig te zijn.
Inderdaad, ooit was ik ook een groentje en 2 jaar geleden onze StanTem ook nog :p.. Maak een voetbalquiz en ik ben waarschijnlijk diegene die onderaan hangt te bengelen :p
 
Inderdaad, ooit was ik ook een groentje en 2 jaar geleden onze StanTem ook nog :p.. Maak een voetbalquiz en ik ben waarschijnlijk diegene die onderaan hangt te bengelen :p
Ja voila, bij voetbal bengel ik ook helemaal onderaan. Allez bij sport in het algemeen.
En ben 3 jaar geleden begonnen met de hobby :p Maar was toen ook nog een groentje haha.
 
Ja voila, bij voetbal bengel ik ook helemaal onderaan. Allez bij sport in het algemeen.
En ben 3 jaar geleden begonnen met de hobby :p Maar was toen ook nog een groentje haha.
I know, ge kocht maar wat en had geen idee wat wat was :p. Wat hebben wij toen weer gespeeld? Small World, Sherrif of Nottingham, NMBR9 en Dice Town :p.
 
I know, ge kocht maar wat en had geen idee wat wat was :p. Wat hebben wij toen weer gespeeld? Small World, Sherrif of Nottingham, NMBR9 en Dice Town :p.
Ja, naar de logs kijkend klopt dat. Is de eerste dag dat ik ben beginnen loggen :p
Ge hebt 4 van de 5 spellen gewonnen trouwens
unsure.gif
 
En nog serieus wat onderweg ook
unsure.gif

Fucking Kickstarter.
Het is niet bedoeld als kritiek, maar ik moet toegeven dat ik die verzameldrang niet echt snap :p Want je hebt meer als de helft van je spellen zelfs nog niet gespeeld, of herinner ik me dat fout?
Ik koop spellen enkel normaal als ik ze echt asap wil spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
En zelfs nog spellen van mij die bij hem liggen, Fucking Corona. Verder dit jaar ook teveel aangekocht om gespeeld te krijgen, gelukkig back ik niet alles zoals u :p
1 spel he, Viscounts :p
Normaal gaan we vrijdag naar mijn schoonouders maar mijn vriendin moet het resultaat afwachten van een collega die getest is op corona...
Ook dat nog dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan