BG professioneel advies

JPV

Crew Member
Crowdfunder FE
We weten allemaal dat het forum een gevaarlijke plaats is om goed advies te krijgen. Daarom hebben we als mods beslist om een gepaste topic te openen waar je het gepaste advies op alle vragen gesteld in andere subfora te geven.

Het zwam forum leek ons, gezien de soms kilometergrote vertakkingen die een zwam heeft over diverse gebieden, ideaal om een topic in te openen waar alleseters hun gang kunnen slaan.
 
Ai, wij gaan volgend jaar 1 a 2 weken richting Engeland/Schotland met 3 honden in de koffer en 2 kinderen op de achterbank, dus we gaan enkel de dakkoffer hebben om spullen in te steken. How will we survive?
Optie 1: kinderen mee in de koffer. De hondenbrokken vooraf op een verjaardagsfeestje van je kind testen op eetvaarheid.
Optie 2: stoutste kind van de maand vliegt in de dakkoffer. Luchtgaatjes in de dakkoffer kunnen ze verdienen als ze de afwas doen.
 
Beste @JPV ,

Ik ben een jongen van 14.
Gisteren had ik een stijve piemel. Ik vond geen glijmiddel maar had nog wat warme kaassaus dip over.
Ik ging dus lekker aan de slag met mijn puddingbuks.

Het prikte nogal, maar ik heb het een nacht laten drogen.
Ik schrok vandaag toen er allemaal bultjes en rode plekken op mijn vleesmatrak stonden.

Ik heb al geprobeerd om flink te schrobben, maar nu bloedt mijn vla-kanon.

Ben ik zwanger?
 
Beste @JPV ,

Ik ben een jongen van 14.
Gisteren had ik een stijve piemel. Ik vond geen glijmiddel maar had nog wat warme kaassaus dip over.
Ik ging dus lekker aan de slag met mijn puddingbuks.

Het prikte nogal, maar ik heb het een nacht laten drogen.
Ik schrok vandaag toen er allemaal bultjes en rode plekken op mijn vleesmatrak stonden.

Ik heb al geprobeerd om flink te schrobben, maar nu bloedt mijn vla-kanon.

Ben ik zwanger?
Enkel als je laatste menstruatie langer dan 12 dagen geleden is!
Maar als je vandaag nog een volledige strip van de pil inslikt, komt dat wel goed! 👌
 
Liefste @coldplayke

Ik ben een jongen van 14.
Ik heb gisteren 3 uur naar coldplay geluisterd.
Toen ben ik flauwgevallen.

Deze ochtend toen ik wakker werd, had ik flinke hoofdpijn en waren mijn oren aan het bloeden.
Ben ik voor het eerst ongesteld?

Ik hoor nu ook regelmatig een stemmetje in mijn hoofd. Het is zo een zwaar, venijnig stemmetje. Zonet zei het dat ik het hoofd van BG de strot over moest snijden en de organen moest consumeren.

Ik heb dan ook 2 bijkomstige vraagjes:
1. wie is het hoofd en waar woont die?
2. hoe kook of bak ik best die organen?
 
Geachte @BlackOccult ,

Ik zou graag mijn auto willen verkopen of inruilen tegen een nieuwe.

Tips?

Belangrijk om te weten voor de prijs:
Momenteel heb ik een groene en ik wil graag een blauwe.
Hoe beïnvloedt dit de prijs?
Kan ik hiervoor premies krijgen?

Alvast bedankt
 
Beste @JPV ,

Ik ben een jongen van 14.
Gisteren had ik een stijve piemel. Ik vond geen glijmiddel maar had nog wat warme kaassaus dip over.
Ik ging dus lekker aan de slag met mijn puddingbuks.

Het prikte nogal, maar ik heb het een nacht laten drogen.
Ik schrok vandaag toen er allemaal bultjes en rode plekken op mijn vleesmatrak stonden.

Ik heb al geprobeerd om flink te schrobben, maar nu bloedt mijn vla-kanon.

Ben ik zwanger?
Was het kaassaus van gatenkaas? Dan is de kans groot dat je zwanger bent.
 
Hallo @Loser

Ik ben een 14 jarige jongen.
Ik ben jarig. Ik ben dus eigenlijk net 14 geworden.

Maar niemand wil naar mijn feestje komen.
Ik voel me best een loser.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik minder een loser ben en coole mensen aantrek?

Mijn vader zegt dat het niet aan mij ligt. Ik geloof hem niet.
Hij zei het me gisteren nog toen we ons “wekelijkse samen in bad en daarna fotos van mijn blote pikketje nemen” momentje hadden.

Hij heeft ook al fotos van mn vriendjes gemaakt. Soms krast hij dan de ogen er uit. Mijn vader is een echte artiest. Hij heeft zelfs een kamer voor al zijn fotos en stukjes haar en vel.

Mijn vader is de coolste en toch komt er niemand naar mijn feestje.

Help aub. Ik wil ook een fijne verjaardag :(
 
Liefste @coldplayke

Ik ben een jongen van 14.
Ik heb gisteren 3 uur naar coldplay geluisterd.
Toen ben ik flauwgevallen.

Deze ochtend toen ik wakker werd, had ik flinke hoofdpijn en waren mijn oren aan het bloeden.
Ben ik voor het eerst ongesteld?

Ik hoor nu ook regelmatig een stemmetje in mijn hoofd. Het is zo een zwaar, venijnig stemmetje. Zonet zei het dat ik het hoofd van BG de strot over moest snijden en de organen moest consumeren.

Ik heb dan ook 2 bijkomstige vraagjes:
1. wie is het hoofd en waar woont die?
2. hoe kook of bak ik best die organen?
Nee
Ik
Befferdreef
In een pan
 
Terug
Bovenaan