Finished BG Mario Kart 8 event - dinsdag 8 Juni 20u30

mariokart.jpg


Beschrijving
Mario Kart 8-event op dinsdag 8 juni!

Inschrijven
Graag in deze thread of hier: https://www.beyondgaming.be/threads/mario-kart-8-deluxe.121/page-4

Wanneer
Dinsdag 8 juni vanaf 20u30

Deelnemers
Maximum 12 deelnemers, dus nog twee gewillige plaatsjes voor gewillige deelnemers!

Reeds ingeschreven:
  1. BlackOccult
  2. xAnyana
  3. Grungywout
  4. JohnnyricoMC
  5. Chysko
  6. Cerulean
  7. Mr. Rager
  8. Bernie.be
  9. noblemo
  10. bye_spider
Hoe deelnemen?
Stap 1: Koop een Switch en het spel Mario Kart 8 Deluxe,
Stap 2: Koop een Nintendo Switch Online membership (https://www.nintendo.com/switch/online-service/)
Stap 3: Voeg BlackOccult toe als vriend via de friendcode SW-5777-0196-5984,
Stap 4: Open op dinsdag 8 juni om 20u30 Mario Kart, klik op Start, ga naar Online Play (3de optie), vervolgens kies je voor Friends and Rivals, en je joint BlackOccult’s Room.

Stream
Alles is te volgen op de stream van @grungywout!
www.twitch.tv/grungywout

Contact
Spraakkanaal op Discord.
 

Bijlagen

  • nintendo-game-toernooi.jpg
    nintendo-game-toernooi.jpg
    217,8 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt door een moderator:
Spijtig dat ik 2 disconnects had (en eentje toen ik wou stoppen). Twee keer met nul punten moeten herbeginnen 😭

Serieus niveau wel, ik dacht dat ik al een beetje MK kon maar stevig pak slaag gehad 😅
 
bwah niveau, er zit een heel hoog sjans-gehalte aan de powerups he. 't is vooral uw drifts en boosts optimaal gebruiken en combineren met shortcuts waar mogelijk. Slipstreamen kan ook schone boosts geven.
 
't was tof!

Volgende keer fix ik ook een mic :p

En wtf is een gatekeeper. Ik begreep niks van die laatste modus :p
 
Ik denk dat ik gatekeeper genoemd werd omdat ik die switch aan het bewaken was waarmee jij de rest kon bevrijden, terwijl de rest u op de hielen zat :p
Het punt van die modus is dus dat het ene team alle tegenstanders moet gevangen nemen, maar er zijn enkele switches waarmee je gevangenen terug kunt bevrijden.
 
Yep. 't spel is cops 'n robbers. Basically tikkertje van de speelplaats vroeger. En wie gevangen is kunnen de "nog vrije" spelers verlossen door op specifieke punten te komen, maar de wouten kunnen er patrouilleren (als ze echt OP het punt staan kunnen ze u wel niks doen)
 
Terug
Bovenaan