Finished BG Foto Challenge Juni - Beweging

FotochallengeJuni.png


Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jou favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

We zijn aanbelandt bij de 3e fotochallenge en de winnaar (@kay-gell) heeft gekozen voor:

Beweging

Reden van de keuze: Het is een breed onderwerp waarmee er heel veel verschillende dingen gedaan kunnen worden.

Stuur je foto in PM naar @Strijkijzer en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

Deadline op 25 juni om 23:59

Dan stemmen van 26 tot 30 juni.
Opmerkingen, of extra ideeën. Ik hoor het graag.

The important thing is not the camera but the eye. -Alfred Eisenstaed


Dus om samen te vatten:

Foto challenge #3 - maand juni

1 inzending per persoon via PM naar @Strijkijzer
Inzending moet dit jaar gemaakt zijn
Onderwerp: Beweging
Deadline: 25 juni om 23:59
Stemmen van 26 juni tot 30 juni

Prijs: Best Photographer In June According To Beyond Gaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Interview met vorige winnaar:
* mijn micro stond te luid, het was te warm en er stonden 2 vliegen rond mij te zoemen maar ik ga dit toch delen met jullie :unsure:

Hall Of Fame
  • April 2021 - Onderwerp: De Lente // Winnaar: @Strijkijzer
  • Mei 2021 - Onderwerp: Architectuur // Winnaar: @kay-gell
  • Juni 2021 - Onderwerp: Beweging // In progress
Contact
Meer info via het topic of je kan altijd een berichtje sturen naar @Strijkijzer hier of op Discord.

Let's go!
 
Terug
Bovenaan