Belgische Stadionprojecten

Hawk

Active member
Crowdfunder FE
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik den dag dat ik mijn oud stoelke mee naar huis mag nemen als souvenir :)
Na 20 jaar mag dat wel wel zeker? :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Hazz
Kijk er wel naar uit. Eerste gezangen, en dikke akoestiek :love:
Hopelijk geen bezwaren meer rond de vergunningen.
 
Allez, bezwaar bij raad van state tegen stadion langs de Blankenbergse steenweg komt van Gheysens uiteraard samen met ne groene vzw.

Echt een laffe zet van hem, alles doen om Club te dwarsbomen.
 
Allez, bezwaar bij raad van state tegen stadion langs de Blankenbergse steenweg komt van Gheysens uiteraard samen met ne groene vzw.

Echt een laffe zet van hem, alles doen om Club te dwarsbomen.
Gohja, als die gronden daar effectief van hem zijn... Ik zou er precies ook niet mee kunnen lachen indien ik gronden zou hebben die plots moeten wijken voor zulke projecten. Ik zou dat ook proberen tegen te gaan dan.

Kunnen zie hier in België gewoon niet normaal doen en locaties zoeken waar niets tegen gedaan kan worden. Ik begrijp niet dat dit zowat in elk land kan behalve hier. Zelfs de Oost-Europese landen hebben nu al deftigere stadions dan bij ons.
 
Gohja, als die gronden daar effectief van hem zijn... Ik zou er precies ook niet mee kunnen lachen indien ik gronden zou hebben die plots moeten wijken voor zulke projecten. Ik zou dat ook proberen tegen te gaan dan.
Behalve dat Gheyssens die gronden verkregen heeft via opties te nemen van het moment dat er iets in de wind hing dat daar het stadion (en gans de KMO zone) ging komen, puur om ze met winst te verkopen. Hij probeert er nu gewoon nog meer geld (en tijd voor Club te blokkeren) uit te halen.
 
Cercle Brugge een lijvig bezwaarschrift ingediend tegen de omgevingsvergunning voor het nieuwe stadion van Club. En ik die hier dus kritiek krijg op mijn "overdreven haat" tegen Cercle. Awel, door zo'n stoten zie ik die rotclub dus het liefst falliet gaan zodat ze nergens meer kunnen parasiteren. Waardeloze misgunners zijn het ja.
 
Terug
Bovenaan