Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel streng ja. Als je de herhaling ziet is het mooi binnen getrapt.MignoletIk begin zijn transfer meer en meer een tegenvaller te vinden. Of ben ik nu te streng?.
Zoiets mag geen doelpunt zijn. Los in het midden van de goal, staat gewoon te ver voor zijn lijn.Toch wel streng ja. Als je de herhaling ziet is het mooi binnen getrapt.
Das nog iets anders dan zeggen dat Mignolet een teleurstellende transfer is natuurlijk.Zoiets mag geen doelpunt zijn. Los in het midden van de goal, staat gewoon te ver voor zijn lijn.
Mogen hem ook gewoon niet laten trappen van daar maarjaZoiets mag geen doelpunt zijn. Los in het midden van de goal, staat gewoon te ver voor zijn lijn.

Een teleurstellende transfer ga ik het (nog) niet noemen, maar ik vind het wel meer en meer die richting uitgaan.Das nog iets anders dan zeggen dat Mignolet een teleurstellende transfer is natuurlijk.
1 goal en verlengingen. Hopelijk 2 en geen meer tegenDan was het volledig over en out geweest, nu toch nog een beetje hoop.
In den beker is het maar gedaan als de scheids affluitDan was het volledig over en out geweest, nu toch nog een beetje hoop.
Vind ik zever. Krijgt bakken kritiek bij elke fout… Ik vind dat een Van Crombrugge minstens even veel foutjes maakt en daar dan weinig kritiek voor krijgt.Een teleurstellende transfer ga ik het (nog) niet noemen, maar ik vind het wel meer en meer die richting uitgaan.
En laten we nu eens even heel eerlijk zijn. Hoeveel flaters en domme keuzes heeft die nu al wel niet begaan? Ik ga even heel cru zijn maar hij heeft gewoon zijn naam mee. Zet daar eender welke keeper van en er gaat een stuk meer kritiek zijn. Ik vind voor het bedrag dat hij opstrijkt en ook voor de ervaring die hij heeft dat het wel een stuk meer mag zijn.
En met eender welke keeper bedoel ik uiteraard een keeper die realistisch is voor Club, dus geen Courtois/Mendy of zo.
Da is in elke match toch zo ?In den beker is het maar gedaan als de scheids affluit
Toch zijn minste match vandaag vind ikDie Skov Olsen is wel een zeer leuke speler.