Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vadis zocht het anders wel goed. Moedwillig zitten tegenlopen en dan wat show verkopen.

Gaat na de rust toch een pak beter mogen. Het eerste half uur vrij veel druk kunnen zetten maar slechts 1 kans tussen de palen gehad denk ik, schiet je ook niets mee op.

Das nog iets anders dan zeggen dat Mignolet een teleurstellende transfer is natuurlijk.
Een teleurstellende transfer ga ik het (nog) niet noemen, maar ik vind het wel meer en meer die richting uitgaan.

En laten we nu eens even heel eerlijk zijn. Hoeveel flaters en domme keuzes heeft die nu al wel niet begaan? Ik ga even heel cru zijn maar hij heeft gewoon zijn naam mee. Zet daar eender welke keeper van en er gaat een stuk meer kritiek zijn. Ik vind voor het bedrag dat hij opstrijkt en ook voor de ervaring die hij heeft dat het wel een stuk meer mag zijn.

En met eender welke keeper bedoel ik uiteraard een keeper die realistisch is voor Club, dus geen Courtois/Mendy of zo.

Een teleurstellende transfer ga ik het (nog) niet noemen, maar ik vind het wel meer en meer die richting uitgaan.

En laten we nu eens even heel eerlijk zijn. Hoeveel flaters en domme keuzes heeft die nu al wel niet begaan? Ik ga even heel cru zijn maar hij heeft gewoon zijn naam mee. Zet daar eender welke keeper van en er gaat een stuk meer kritiek zijn. Ik vind voor het bedrag dat hij opstrijkt en ook voor de ervaring die hij heeft dat het wel een stuk meer mag zijn.

En met eender welke keeper bedoel ik uiteraard een keeper die realistisch is voor Club, dus geen Courtois/Mendy of zo.
Vind ik zever. Krijgt bakken kritiek bij elke fout… Ik vind dat een Van Crombrugge minstens even veel foutjes maakt en daar dan weinig kritiek voor krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan