Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
17/1818/1919/2020/2121/22Totaal
Club Brugge121035232
Anderlecht55712635
Genk68313737
Gent67712537
Standard6735324
Antwerp67125535

Penalties laatste 5 seizoenen in de JPL. Ik ga iedereen hier fijn zijn eigen conclusies uit laten trekken over wie er al dan niet bestolen is geweest.
Iedereen die hier conclusies uit trekt die te maken hebben met de eerlijkheid van refs snapt er niks van.

Een grote club heeft gemiddeld gezien betere, technischere en snellere spelers en kamperen meer in de backlijn van de andere club, anders waren het geen grotere clubs (want dan speelden ze op een lager niveau).
En dus is het in elke competitie ter wereld zo dat over grotere aantallen en jaren grote clubs meer foutief afgestopt worden dan kleinere clubs en dus is het logisch dat zich dat correleert met het aantal penalties.

En meer valt daar niet over te zeggen.

Niet echt. Een onterechte penalty die er niet in gaat blijft onterecht. Het gaat niet over het profijt, maar de onterechte beslissingen.
Nu, ik ga me niet moeien in die hele discussie, maar ik vond die argumentatie gewoon erg vreemd.
Dat was geen argumentatie, maar een poging tot wat flauwe zelfspot. :)

Da's ter compensatie van de heenmatch.

//edit: valt mij op hoe aanwezig het publiek is de voorbije 2 matchen(y)

Laatst bewerkt:
Mignolet maat.

Edit: alhoewel. Kon er niet aan. Maar die ballen blind geven zoals Skov Olsen doet krijg ik het schijt van. Da’s puur op goed geluk telkens

Mignolet :rofl: Ik begin zijn transfer meer en meer een tegenvaller te vinden. Of ben ik nu te streng?

Van iemand die zoveel geld opstrijkt voor een keeper mag het toch een stuk beter zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan