Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
nochtans heb je spelers die een penal goed kunnen trappen en heb je er die het gewoon niet kunnen. En oefenen op training <> penalty in match geven.

Penalties niet goed kunnen vind ik persoonlijk ook bullshit. Niks easier om op te oefenen als dat.
Wat een zever...
Die techniek van naar de goal sjotten kan je idd op oefenen maar de druk die een penalty in een belangrijke match met zich meebrengt daar kan je niet op trainen he. En de ene kan daar mee om en de andere niet, beiden zijn geen schande. Het is imo veel belangrijker om te weten wat je wel en niet kan en daar eerlijk in te zijn dan een penalty te geven omdat het je "verantwoordelijkheid" is en hem missen. Er zijn trouwens genoeg ploegen waar de kapitein hem niet geeft hoor.

Ik zeg dan ook niet dat de kapitein hem MOET nemen, maar als je ziet dat uw team al jaren struggled met het omzetten ervan verwacht ik dat wel, persoonlijk. Gent heeft wat, 4 op 10 gescoord ofzo dit jaar? Meh, niet met de druk omkunnen als kapitein. Blijf dan thuis he.

Misschien verwacht ik teveel van een kapitein maar in het geval van Kums zie ik echt de meerwaarde niet. Sorry Gent-fans.
Wij hebben op dat vlak wel chance met Vormer en Vanaken. Die conversion rate is echt enorm hoog.

Ik zie de meerwaarde van een Kums ook niet eerlijk gezegd. In ons kampioenenjaar wel outstanding, maar is nu gewoon een grijze muis. We zijn veel te braaf op voetbalvlak, eigenlijk op alles. Zal wel eigen zijn aan een Gentenaar, veel te braaf. Er is bijna niemand die een stevige overtreding maakt wanneer het nodig is, er is niemand die vuur brengt op veld, gewoon slappe vodden. Supporters hetzelfde, veel te passief.Dat Dorsch nog steeds plaats moest ruimen voor dat slap middenveld kan ik echt niet vatten.

Ik zeg dan ook niet dat de kapitein hem MOET nemen, maar als je ziet dat uw team al jaren struggled met het omzetten ervan verwacht ik dat wel, persoonlijk. Gent heeft wat, 4 op 10 gescoord ofzo dit jaar? Meh, niet met de druk omkunnen als kapitein. Blijf dan thuis he.

Misschien verwacht ik teveel van een kapitein maar in het geval van Kums zie ik echt de meerwaarde niet. Sorry Gent-fans.
Wij hebben op dat vlak wel chance met Vormer en Vanaken. Die conversion rate is echt enorm hoog.
Ik volg deze redenering. Een kapitein hoeft ze zeker niet te trappen, maar als niemand anders ze wil of durft trappen zou ik ook verwachten dat de kapitein die verantwoordelijkheid op zich neemt.

Door welke regel is dit geen rood? Ik hoor Joos zeggen "hij ging naar de bal" maar dat deed Hoedt ook.

Btw, niet dat ik dit rood vind. Kouamé zoekt het natuurlijk wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan