Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor fases die voor interpretatie vatbaar zijn. Buitenspel is dat niet: ofwel sta je buitenspel, ofwel niet. De positie van een fout is dat ook niet: ofwel gebeurt die binnen de 16 meter, ofwel erbuiten. Daarom dat de scheidsrechter hier ook niet naar het scherm moet komen kijken.Ik begrijp er niks meer van.
Wanneer geldt de regel "clear error" dan wel nog? Voor welke fases dan?
Dat is toch niet moeilijk te begrijpen? De overtreding is duidelijk. De plaats van de fout, net zoals buitenspel of een bal over de doellijn of niet zijn objectieve waarnemingen. Dat zijn heeft zelfs niets te maken met "clear error"Ik begrijp er niks meer van.
Wanneer geldt de regel "clear error" dan wel nog? Voor welke fases dan?
In bovenvermeld document staat uitgelegd waarom dat zo is. Penalty #1 is een ander type fase dan penalty #2 en #3. Daarom wordt er geel gegeven bij #1, en niets bij #2 en #3, terwijl die laatste twee toch voor twee verschillende ploegen werden gegeven.Bij de penalty fout krijgt de speler van Eupen geel, maar bij de penalty fout van Anderlecht daar niet...
Goed bezig mannen!
Beelden van de 1e penalty gisteren: klik (Anderlecht speler zoekt gewoon zelf contact; van mij mag dit gerust worden teruggefloten door de VAR).
Anderlecht krijgt gisteren dus weer maar eens 2x (lichte) penalty's cadeau. Ze hebben nu evenveel penalty's gehad in de match gisteren als Club in het hele seizoen... Volgens de letter van de wet zal de 2e wel juist zijn, maar die geven in de 93e minuut (terwijl niemand zelfs nog maar dacht aan penalty; ook Anderlecht niet) is volstrekt ridicuul. Eupen zou deze natuurlijk in geen 100 jaar krijgen tegen Anderlecht; dat is wel zeker.
Ik dacht lang dat het onkunde was die inconsistentie van de VAR, maar ik begin stilaan te twijfelen... Bepaalde ploegen worden zonder enige twijfel bevoordeeld. Als ik kijk welke penalty's Club dit jaar niét krijgt (vorige week op Kortrijk nog met CDK...; hallo VAR?) en welke twijfelgevallen Anderlecht wél krijgt, dan weiger ik te geloven dat dit allemaal "toevallig" inconsequente beslissingen zijn.
LapBeelden van de 1e penalty gisteren: klik (Anderlecht speler zoekt gewoon zelf contact; van mij mag dit gerust worden teruggefloten door de VAR).
Anderlecht krijgt gisteren dus weer maar eens 2x (lichte) penalty's cadeau. Ze hebben nu evenveel penalty's gehad in de match gisteren als Club in het hele seizoen... Volgens de letter van de wet zal de 2e wel juist zijn, maar die geven in de 93e minuut (terwijl niemand zelfs nog maar dacht aan penalty; ook Anderlecht niet) is volstrekt ridicuul. Eupen zou deze natuurlijk in geen 100 jaar krijgen tegen Anderlecht; dat is wel zeker.
Ik dacht lang dat het onkunde was die inconsistentie van de VAR, maar ik begin stilaan te twijfelen... Bepaalde ploegen worden zonder enige twijfel bevoordeeld. Als ik kijk welke penalty's Club dit jaar niét krijgt (vorige week op Kortrijk nog met CDK...; hallo VAR?) en welke twijfelgevallen Anderlecht wél krijgt, dan weiger ik te geloven dat dit allemaal "toevallig" inconsequente beslissingen zijn.
Man , stopt met het Calilerogedrag , kweet nog een seizoen dat jullie de penalities in de schoot werden geworpen .Zeker, so? Gaat iemand ontkennen dat Anderlecht dit jaar al geregeld lichte penalty's heeft gehad? Gaat iemand ontkennen dat Club amper penalty's krijgt (en dat er wel fases zijn geweest waarin er minstens discussie kon zijn)? Nee, natuurlijk niet. Het is gewoon de waarheid.
Bij Club moet een speler dit seizoen al door midden worden getrapt vooraleer men zelfs nog maar zou denken aan een penalty (en zelfs dan).
Zeker, so? Gaat iemand ontkennen dat Anderlecht dit jaar al geregeld lichte penalty's heeft gehad? Gaat iemand ontkennen dat Club amper penalty's krijgt (en dat er wel fases zijn geweest waarin er minstens discussie kon zijn)? Nee, natuurlijk niet. Het is gewoon de waarheid.
Bij Club moet een speler dit seizoen al door midden worden getrapt vooraleer men zelfs nog maar zou denken aan een penalty (en zelfs dan).
Ok, dan is het weer maar eens een geval van consequentie.Hij zoekt zelf contact? Hij wil de bal afschermen en wordt dan omver gelopen. En vanaf nu geen penalty's meer in extra tijd en wanneer de spelers het zelf niet vragen dan? Staat dat ook zo in het reglement?
zijt maar gelukkig dat ge supportert voor een G5 dan want anders zou er geen fun meer zijnOk, ik neem mijn woorden inzake complotdenken terug.
Maar die inconsequentie van de scheids/VAR neemt voor mij wel een groot deel van de "fun" weg.

Inderdaad...zijt maar gelukkig dat ge supportert voor een G5 dan want anders zou er geen fun meer zijn![]()
Kom kom dit is bij elke ploeg tegenwoordig een probleem. Club is soms ook al ontsnapt door geen rood te krijgen of geen penalty tegen te krijgen terwijl dit duidelijk wel was. Niveau van arbitrage is hier gewoon zwakZeker, so? Gaat iemand ontkennen dat Anderlecht dit jaar al geregeld lichte penalty's heeft gehad? Gaat iemand ontkennen dat Club amper penalty's krijgt (en dat er wel fases zijn geweest waarin er minstens discussie kon zijn)? Nee, natuurlijk niet. Het is gewoon de waarheid.
Maar zal stoppen met klagen over de - mijn inziens - geregelde benadeling van Club dit seizoen door de scheids/VAR. Club moet zelf maar beter spelen (hetgeen ook vaker niet dan wel het geval is); dan is dit allemaal geen probleem.Ik vind de media op zich al een giftig instrument voor zowel clubs, fansEn ik vind best dat de media ook wat meer druk mag zetten.
Media en dan vooral de social media.Ik vind de media op zich al een giftig instrument voor zowel clubs, fans
spelers en spelleiding. Laat het uit om ze nog meer controle en macht te geven.
Blijkbaar wel. Lior zijn voet staat op de lijn, daar is geen twijfel over (en die zet hij daar niet voor niets nog snel).Dat is toch niet moeilijk te begrijpen? De overtreding is duidelijk. De plaats van de fout, net zoals buitenspel of een bal over de doellijn of niet zijn objectieve waarnemingen. Dat zijn heeft zelfs niets te maken met "clear error"