Hi,
Eind november op foto.com enkele fotoboeken besteld ( zoals ik elk jaar doe). Site opeens offline, niks gekregen... Dan las ik op de KBO 'opening faillissement' op 6/12.
Meteen claim ingediend bij Paypal maar daar zit sowieso 10 dagen tijd in waarbij de verkoper kan reageren alvorens Paypal het in behandeling zal nemen.
Heb dus betaald via Paypal, en dat gaat dan via mijn AMEX. Zou ik AMEX ook al contacteren voor een chargeback? Of ga ik dan miserie hebben met Paypal omdat AMEX het geld terugvordert bij Paypal ( en niet bij foto.com) ?
Geen idee hoeveel tijd ik hiervoor allemaal heb...
Eind november op foto.com enkele fotoboeken besteld ( zoals ik elk jaar doe). Site opeens offline, niks gekregen... Dan las ik op de KBO 'opening faillissement' op 6/12.
Meteen claim ingediend bij Paypal maar daar zit sowieso 10 dagen tijd in waarbij de verkoper kan reageren alvorens Paypal het in behandeling zal nemen.
Heb dus betaald via Paypal, en dat gaat dan via mijn AMEX. Zou ik AMEX ook al contacteren voor een chargeback? Of ga ik dan miserie hebben met Paypal omdat AMEX het geld terugvordert bij Paypal ( en niet bij foto.com) ?
Geen idee hoeveel tijd ik hiervoor allemaal heb...