Action SWITCH Bayonetta 3

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
bayo3.png


release: 28 oktober 2022
genre: action
dev: PlatinumGames Inc.

Bayonetta 3.

Bayonetta struts through multiple locations in an all-new, over-the-top climax action game. Sporting a wicked new ensemble and somehow familiar pigtails, the titular Umbra Witch must face a mysterious evil using her signature guns and time-slowing Witch Time ability. This time, invading manmade bioweapons called Homunculi find themselves in Bayonetta’s crosshairs.

Tap into Bayonetta’s naughtier side with Demon Masquerade, a new ability that channels the demon linked to her weapon allowing for some exciting action options, not to mention some hair-raising combos. She can also summon her demonic darlings like Gomorrah, Malphas, and Phantasmaraneae during battle, unleashing their demonic powers in the heat of combat and in new, larger-than-life battles where you directly control the action.

Fight your way through the streets of Tokyo, the mountains of China, and many other locales! Along the way you’ll meet a virtual coven of Bayonettas, each more fabulous than the last. You’ll also slash and slay as Viola, a feisty witch in training who fights with a sword and a capricious companion, the demon Cheshire. Find out what fate awaits Bayonetta, and if this arcane alliance can really save reality!

 
Ik ben een tijd terug met de eerste begonnen, maar vind de cutscenes toch wel belachelijk lang bij momenten, dus nog niet uitgespeeld…
 
bayonetta-3-trinity-masquerade-edition.900x.jpg


Van zodra iemand meer info heeft over de Collector's Editie, gelieve het even te posten. :)

Zal vermoedelijk rechtstreeks via Nintendo verkocht worden, maar hun store is momenteel in onderhoud en zou "enkele weken duren"...
 
Meestal zijn CE van Nintendo altijd te verkrijgen in retail ook hoor, buiten dan Xeno 3 om de een of andere reden, die was enkel via Nintendo, hopelijk is dat geen nieuwe trend.... Kheb wel zo wat het gevoel dat er wat ontbreekt in de CE, geen steelcase ofzo... enkel een boek..??
 
Meestal zijn CE van Nintendo altijd te verkrijgen in retail ook hoor, buiten dan Xeno 3 om de een of andere reden, die was enkel via Nintendo, hopelijk is dat geen nieuwe trend.... Kheb wel zo wat het gevoel dat er wat ontbreekt in de CE, geen steelcase ofzo... enkel een boek..??
Ik vind het ook wel jammer dat die CE een beetje "basic" overkomt. Nou ja, lijkt een algemene neiging te zijn helaas met CE's. Als je keek wat je vroeger kreeg in dingen zoals de Black Phantom edition van DS of de limited edition van Life is Strange. Klein artbookje is leuk, maar de meerprijs voor die dingen te drukken is flut ivm wat je bijbetaalt voor de CE
 
Ik vind het ook wel jammer dat die CE een beetje "basic" overkomt. Nou ja, lijkt een algemene neiging te zijn helaas met CE's. Als je keek wat je vroeger kreeg in dingen zoals de Black Phantom edition van DS of de limited edition van Life is Strange. Klein artbookje is leuk, maar de meerprijs voor die dingen te drukken is flut ivm wat je bijbetaalt voor de CE
Klopt, en het ding is dat Nintendo het lange tijd zeer goed gedaan heeft ook, zelf nog met switch. Ik denk maar aan de CE van Zelda Links Awakenings voor Switch, die was 80 euro... voor een art book, steelcase, toffe cover en doos etc. Of de CE van SMT V 100 euro met dat boek, die rugzak etc etc. Maar tegenwoordig is het 100 of meer en je krijgt gewoon een boekje.... je betaald steeds meer en krijgt steeds minder.
 
Waarom op switch :'(

Bayonetta was één van mijn favoriete games maar heb nooit het 2de deel kunnen spelen en blijkbaar het 3de ook niet.
Ze zouden zoveel meer kunnen doen met deze games op een "volwassen" platform.
 
Waarom op switch :'(

Bayonetta was één van mijn favoriete games maar heb nooit het 2de deel kunnen spelen en blijkbaar het 3de ook niet.
Ze zouden zoveel meer kunnen doen met deze games op een "volwassen" platform.
Je beseft toch dat het door Nintendo is dat deze franchise nog bestaat eh...

Sega heeft Bayonetta gedropt tijdens de ontwikkeling van het tweede deel, Nintendo heeft toen dat project gered door het te funden en over te nemen. Denk dat we hun vrij dankbaar mogen zijn dat deze games uberhaubt nog bestaan en gemaakt worden.
 
Niemand die deze speelt? Echt wel een epic game weer.
Jawel, vandaag eerste stuk gedaan.
Nog niet genoeg gespeeld voor een mening te vormen. Heb wel de indruk dat handheld mode wat problemen heeft met de framerate van de cutscenes? Later deze week opnieuw beginnen in docked mode op het grote scherm.
 
Ondertussen ook mee bezig, wat een geschift spel zeg 😍 technisch gezien niet meteen een hoogvlieger, maar je kan zien dat platinum echt z’n best heeft gedaan om er een rollercoaster van te maken.
 
Later deze week opnieuw beginnen in docked mode op het grote scherm.
Ik speel hem ook docked, lijkt me inderdaad wel beter dan portable.

technisch gezien niet meteen een hoogvlieger, maar je kan zien dat platinum echt z’n best heeft gedaan om er een rollercoaster van te maken.
Inderdaad, ook al denk ik soms oei dit ziet er wat "zo zo" uit, je weet dat ze eigenlijk de hardware tot het maximum benutten.

Denk dat ik nu ongeveer halfweg zal zitten en het blijft me toch entertainen, het neemt zichzelf waar absoluut niet serieus maar brengt toch weer een verhaal dat je min of meer kan volgen en alles toch weer aan elkaar bind, het beste blijft wel de combat ofc, vind em echt goed.
 
Ik speel hem ook docked, lijkt me inderdaad wel beter dan portable.
Vandaag opnieuw begonnen en docked gespeeld. Framerate is véél beter nu.
Combat, verhaal is precies wat ik er van verwacht. So far, een aanrader, maar ge moet wel fan zijn van deze geschifte actiegames uiteraard. :)
 
 
Terug
Bovenaan