Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het originele... De Tiësto remix is in 2000 uitgekomen.Ik ben een beetje in de war.
Welke versie van delirium- silence is genomineerd?
Want de link van de eerste pagina verwijst naar een album versie waarbij het een rustig nummer is ( wat me beetje aan enigma doet denken)
Maar je hebt een dance version van delerium
En de meest bekende/geliefde versie is de Tiësto remix.
Ik heb de versie beluisterd die in @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zijn playlist zit, maar dat is dan de dance versie?Het originele... De Tiësto remix is in 2000 uitgekomen.

In de playlist staat de dance versie.Ik heb de versie beluisterd die in @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zijn playlist zit, maar dat is dan de dance versie?
You had one job Jules!
Nuja, ik ga er niet nog eens naar luisteren, ik betwijfel dat het mijn stem zal veranderen aangezien ik nu al de hele dag naar Low aan het luisteren ben![]()
Hebt ge chance zeg. Recent geplooid voor een TikTok account om wat exclusieve Jersey Club nummers te scoren.Er zit volgens mij niets anders op dan de nominaties van @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield te updaten naar een remixversie. Suggestie:
Ik heb ooit op mnm de macarena met highway to hell gemixt weten worden. Dit kan gerust bij aanschuiven op dat bankje in de helEr zit volgens mij niets anders op dan de nominaties van @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield te updaten naar een remixversie. Suggestie: