Boeken Audible suggesties

Toratsuru

Active member
Crowdfunder FE
Ik luister de laatste tijd alleen nog maar naar audioboeken in de auto, ik gebruik persoonlijk audible vanwege de grote keuze.
Misschien kan iedereen hier zijn aanraders posten!

Ik zal alvast eens beginnen:

Harry potter gelezen door Stephen Fry
Mythos gelezen door Stephen Fry
Heroes gelezen door Stephen Fry

Je ziet, veel stephen fry, maar die mens kan dan ook geweldig voorlezen!
 
Ze hebben mij Ready player one aangeraden ( gelezen door Will Weathon).
Ik lees of luister nooit boeken eigenlijk 😅
Moet er zelfs nog aan beginnen 😭
Maar zou echt super zijn volgens verschillende vrienden.
 
Ik luister de laatste tijd alleen nog maar naar audioboeken in de auto, ik gebruik persoonlijk audible vanwege de grote keuze.
Misschien kan iedereen hier zijn aanraders posten!

Ik zal alvast eens beginnen:

Harry potter gelezen door Stephen Fry
Mythos gelezen door Stephen Fry
Heroes gelezen door Stephen Fry

Je ziet, veel stephen fry, maar die mens kan dan ook geweldig voorlezen!
Is Storytel dan niet beter? Niet de juiste topic om dit te vragen maar soit
 
Ik ken storytel persoonlijk niet echt, voordeel van audible vind ik dat abonnement, of je kan ook 3 tokens kopen voor 18 euro, dan kost een boek je maar 6 euro per stuk.
 

1491: New Revelations of the Americas Before Columbus​


Ooit op 9lives door iemand aangeraden, had totaal geen interesse in het onderwerp ofzo maar gewoon eens opgezet.
Super interessant!
 
Weet niet of hij op audible staat, maar world war Z vond ik een erg leuke audioboek (de papierenboek ook natuurlijk)
 
Op nummer 1 de Arisen reeks voor mij, gelezen door R.C. Bray. Nog altijd de meest fantastische reeks ooit. Als je wat houdt van postapocalyptische actie/avontuur met wat drama, this is your thing. En fantastisch voorgelezen.

Verder nog grote fan van de Tier One reeks, Mountain Man reeks, The Gray Man reeks, Expeditionary Force reeks, Joe Ledger reeks, John Rain reeks, etc. Ben precies wel eerder verslingerd aan reeksen :p.

Kwa single boeken vond ik Every Tool's A Hammer van Adam Savage ook erg goed. Oh, en de originele The Martian gelezen door R.C. Bray! Hij is helaas van Audible verdwenen.
 
Gezien dit de enige audioboekthread is hier maar plaatsen wat ik laatst uitgelezen/uitgehoord heb.

Net Yearbook van Seth Rogen uit. Vond het echt goed. Hij is ook de narrator dus 't is echt goed gedaan, en met een gigantische cast die andere stemmetjes doet. Ook heel wat geluidseffecten dat je normaal bij dit soort boeken niet tegenkomt.
Het was een soort verzameling van korte verhalen die hij in zijn leven al tegengekomen is, zeker geen biografie of iets dergelijks.
Echt heel genietbaar en aan te raden (als je geen hekel hebt aan Seth Rogen ofc.)

Was even aan Project Hail Mary van Andy Weir begonnen maar dat staat nu on hold omdat het laatste deel van een van mijn favoriete reeksen uit is ^^ (Relentless van Jonathan Maberry uit de Joe Ledger reeks). Beide hebben toevallig wel de geniale Ray Porter als narrator.
 
Terug
Bovenaan