Asus TUF RX 6800 XT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
19/09 23:59

busracolak

Member
iTrader: 81% (26/32)
Algemene informatie/specificaties
ASUS RX 6800 XT
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Heusden-Zolder
Bij deze te koop aan aankoopprijs: 1220 euro = meeneemprijs

Indien interesse, verzending is gratis (of ophalen in Heusden-Zolder). Mag weg wegens foutieve bestelling.

Besteld bij Max ICT. Bij retour vragen ze een restocking fee. Als ik hier iemand blij mee kan maken, mag je me altijd een bericht sturen.

Is nog altijd GESEALD en ongeopend. 2 jaar garantie.
 
Geen idee hoe dit werkt, maar is dat wel legaal dat een bedrijf een restocking fee vraagt? Er is toch zoiets als herroepingsrecht en bedenkingstijd zolang het artikel onbeschadigd en in originele verpakking terug gestuurd wordt?
 
Geen idee hoe dit werkt, maar is dat wel legaal dat een bedrijf een restocking fee vraagt? Er is toch zoiets als herroepingsrecht en bedenkingstijd zolang het artikel onbeschadigd en in originele verpakking terug gestuurd wordt?
Inderdaad dat was mijn reactie ook 🤦🏻‍♂️ Ik heb dit zakelijk besteld en blijkbaar werkt het bij particulieren net iets anders
 
Inderdaad dat was mijn reactie ook 🤦🏻‍♂️ Ik heb dit zakelijk besteld en blijkbaar werkt het bij particulieren net iets anders
Is vrij normaal bij zakelijke aankopen. Het kost Max ICT ook geld om deze retour te verwerken. Tijd is geld.

Retourneren & annuleren (zakelijke bestelling)
Heb je een zakelijke bestelling gedaan? Dan gelden er andere voorwaarden voor retourneren. De Wet kopen op Afstand is niet van toepassing op bedrijven. Bij een zakelijke aankoop (“Business-to-Business”) mag van een zakelijke koper volgens de wetgever worden verwacht dat deze zich verdiept in de producten die hij voor zakelijk gebruik wil aanschaffen. Daarom gelden hiervoor minder regels dan wanneer een consument een product aanschaft. Wanneer na overleg een bestelling geheel of gedeeltelijk wordt geretourneerd of geannuleerd, kan een restockingsfee in rekening worden gebracht of een retour worden afgekeurd. Deze restockingsfee en voorwaarde wordt bij onze toeleverancier opgevraagd en zal, op aanvraag, per e-mail naar je worden verstuurd, samen met de retourinstructies. Afwijzing van een retour kan bijvoorbeeld omdat de verpakking is geopend of het product speciaal is voor jou is besteld.

Zelfs voor particulieren kan dit aangerekend worden, denk aan hoe mensen vaak omspringen met verpakkingen te openen. In de regelgeving rond het hele retour sturen staat duidelijk dat de verpakking nog deugdelijk is en dat de verkoper het item alsnog zou kunnen verkopen zonder er schade aan te lijden.

Het staat dan ook bij elke verkoper in de kleine lettertjes. Niet verkoopbaar met originele verpakking, dan kost het je geld.

Wanneer kan ik een product retourneren (consument)?
....... Bekijk het product gerust zoals je dat in een winkel zou doen, maar zorg ervoor dat het in originele staat blijft. In het geval van aangebroken, incomplete, beschadigde of gebruikte producten bestaat de kans dat wij het product niet retour nemen. Is de originele fabrieksverpakking beschadigd? Dan kunnen wij ervoor kiezen het product slechts gedeeltelijk te vergoeden. Schrijf in ieder geval geen tekst op de originele fabrieksverpakking en plak er geen stickers of plakband op. Verpak de producten die je retourneert goed beschermd in een stevige doos om beschadiging tijdens transport te voorkomen. Je draagt zelf namelijk het risico en de kosten voor de retourzending. Bewaar je verzendbewijs. Zo kun je een eventuele vermissing van je product claimen bij de bezorgservice.

Zakelijk kopen bij Max ICT geeft recht op 1 jaar garantie en geen 2 jaar zoals je aangeeft of er moet vanuit de fabrikant 2 jaar gegeven worden.

Verder ga ik er van uit dat u dit product zonder BTW heeft gekocht (daar u het zakelijk heeft gekocht en dus intracommunautair gehandeld heeft).
Let wel op dat u deze wel aangeeft in de boekhouding zodat u de te betalen BTW aan de staat overdraag :wink:
 
Laatst bewerkt:
Is vrij normaal bij zakelijke aankopen. Het kost Max ICT ook geld om deze retour te verwerken. Tijd is geld.



Zelfs voor particulieren kan dit aangerekend worden, denk aan hoe mensen vaak omspringen met verpakkingen te openen. In de regelgeving rond het hele retour sturen staat duidelijk dat de verpakking nog deugdelijk is en dat de verkoper het item alsnog zou kunnen verkopen zonder er schade aan te lijden.

Het staat dan ook bij elke verkoper in de kleine lettertjes. Niet verkoopbaar met originele verpakking, dan kost het je geld.



Zakelijk kopen bij Max ICT geeft recht op 1 jaar garantie en geen 2 jaar zoals je aangeeft of er moet vanuit de fabrikant 2 jaar gegeven worden.

Verder ga ik er van uit dat u dit product zonder BTW heeft gekocht (daar u het zakelijk heeft gekocht en dus intracommunautair gehandeld heeft).
Let wel op dat u deze wel aangeeft in de boekhouding zodat u de te betalen BTW aan de staat overdraag :wink:
Als iemand het overneemt ga ik een factuur opmaken (met btw :D) Anders ben ik niet in orde inzake btw. Ik wil ook geen problemen krijgen achteraf.

Garantie is wel degelijk 2 jaar (via Asus). Dat heeft Max ICT bevestigd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan