Tablets & toebehoren Asus Chromebook Tablet CT100PA Grijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/02/2022 18:00

thomasghys

Member
iTrader: 100% (40/40)
Algemene informatie/specificaties
Asus Chromebook Tablet CT100PA Grijs - Min. 99€
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Rumbeke
Begin deze maand gekocht in de solden op Mediamarkt.be voor een zeer mooie prijs -> €99.
Wat mee gespeeld, maar heb er eigenlijk geen nut voor momenteel. Was dus een impulsaankoop door de prijs. Te laat voor retour. Ik kan deze nog gaan inruilen voor een bon dacht ik, maar dan verkoop ik hem liever.

Is op zich een leuke, en mooi gemaakte tablet die Chrome OS draait. Je kan hier ook android apps op instaleren. Eén van de voornaamste troeven van deze tablet is de stylus die in de tablet zit. Deze maakt gebruik van Wacom technologie, en dat zie je wel. Je kan er heel precies op tekenen. Lijkt mij bijvoorbeeld ideaal voor schoolzaken voor een kind/tiener. Of om mogelijks zelf notities te nemen in klas. Let me know indien je nog vragen hebt over de tablet.

Minimum = de aankoopprijs: €99 excl.

https://tweakers.net/pricewatch/1511192/asus-asus-chromebook-tablet-ct100pa-grijs.html (Daar kan je de kleine dip zien in de groene lijn waar ik deze aangekocht heb)
(Staat ook op 2dehands)
 
Klopt het dat de tablet een 32-bit versie van Chrome OS draait?
Kon ik online niet direct terugvinden, buiten dat deze wel een 64-bit CPU heeft. Heb daarom hem eens opgestart en uit de instellingen blijkt dat het inderdaad een 32-bit versie Chrome OS versie is. (Kan volgens mij geen kwaad voor dit type toestel?)
 
Ja, ik kan er ook niet veel over vinden maar zag dit in een YouTube review. Hierdoor ondersteunt deze geen 64-bit apps zoals Dolphin emulator etc. Upgrade van Chrome OS naar 64-bit zou misschien lukken maar denk niet dat dat zo simpel is als bij een Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan