Asmodee brengt Azul Mini uit

Asmodee Belgium komt in dit koude weer alvast naar buiten met hartverwarmend nieuws. Samen met Plan B Games brengt Asmodee in mei de reiseditie van Azul uit: Azul Mini. Enkele weken geleden gingen wij aan de slag met de grote variant, waarvan je de review uiteraard op onze frontpage terugvindt. In dit koude weer ben ik alvast mijn volgende vakantie aan het plannen. Buiten het inpakken van één verse onderbroek, zwembroek en een t-shirt, wordt de koffer gevuld met het nodige entertainment. Niets zo moeilijk om de selectie baordgames te maken die je mee wenst te nemen.

Azul Mini komt als reiseditie op tijd om te spelen op het eerste terras dat ik zal tegenkomen. De tegels zien er op het eerste gezicht niet veel kleiner uit en zullen niet magnetisch uitgevoerd worden. Wat wel positief is dat de tegels niet kunnen verschuiven en zullen vastgeklikt worden op het spelbord. Mijn zomerreis is niet gepland naar het paleis Alhambra in Granada of Portugal zelf, maar ik kijk alvast uit om Azul Mini te spelen met een frisse Ricard aan de Côte d’Azur.

327154043_5897508177003326_8191125652436258658_n (1).jpg
 
Terug
Bovenaan