As Dusk Falls

Adventure PC PS5 PS4 XBOX As Dusk Falls

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
asdusk.png


release: 19 juli 2022
genre: adventure
dev: Interior/Night

Van een nieuwe studio met z'n roots bij Quantic Dream (bekend van o.a. Heavy Rain en Detroit).

As Dusk Falls is our studio’s debut game. It is about two families whose trajectories collide in the Arizona desert in 1999. Most stories start at the beginning, but this story starts in the middle, gradually widening outward to encompass multiple points of view over a thirty year span; a story spiral that explores the past, present and future of a single dramatic night.

Can you break free of the influence of a toxic, but loving, family? Can you start over by moving home or changing jobs? Can you overcome your past?

 
Was niet slecht nee.
Op de moment dat ik het uitspeelde stopte het wel nogal abrupt.
Geen idee of dit is uitgebreid sindsdien of niet.
 
Ik heb hem destijds via de cloud gespeeld.

Game is volledig speelbaar met touch controls en dat werkte vlotter dan met een Xbox-controller.
 
Heb net het tweede hoofdstuk afgesloten en damn, echt wel een goeie game.
Voice acting is super goed en de graphics vind ik ook wel cool [speciaal maar stoort absoluut niet]
 
WTF, dat einde, ik hoop dat er nog dlc komt of een vervolg want nu is het echt wel WTF.
@Stonaar dat is dus niet veranderd [abrupt einde]

1 puntje van kritiek die ik ook gelezen heb in een review is dat het 2de deel focust op andere karakters dan het 1ste deel terwijl je toch een band hebt met deze van het eerste deel en dat dit jammer is. Ik kan me daar wel bij aansluiten.

Voor de rest, een prachtige game.
1 van de beste story driven games die ik al gespeeld heb.
 
Ook aan begonnen en wel tof. In se weinig gameplay maar het verhaal sleept je wel mee.
Ik speel eerst mijn eigen playthrough bij elk chapter, maar na elk chapter zorg ik eerst voor de andere trophies.
 
Terug
Bovenaan