XYRIS
Member
Heb onlangs een webcam gekocht, een Trust Tyro voor 17.99 inclusief.
Wat kan ik hier tegen doen?
Nu krijg ik eerst:
- een bevestiging van bestelling 7 maart, dan
- dan deze email 9 maart:
"Via deze e-mail willen we je graag de wekelijkse update doen over de levering van je order xxxxxxxxx.
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een . Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op dinsdag 9 maart 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden."
......
En vandaag:
U heeft bij ons een order geplaatst met hierin artikel 3297153 Trust Tyro – Webcamera.
Helaas is gebleken dat het artikel niet goed gekoppeld heeft gestaan op onze website in de periode dat u het artikel in uw order heeft geplaatst.
Wij hebben op onze website meer dan 150.000 artikelen, die elke nacht automatisch geüpdatet worden. Helaas komt het soms voor dat hier fouten inzitten omdat de leverancier ons geen correct bestand aanbiedt. Het is voor ons onmogelijk om al deze producten elke dag te controleren en daardoor komt het jammer genoeg voor dat er soms een aantal producten tussen door glippen. Wanneer wij hier achter komen proberen wij de klant hier altijd zo snel mogelijk van op de hoogte te brengen en dit ook aan te passen.
De marktconforme prijs van dit artikel is rond de €64,99 inclusief BTW per stuk.
De prijs zoals op onze site even gestaan heeft is zo afwijkend van de marktconforme prijs, dat we kunnen spreken van een ‘kennelijke fout’.
Ik wil graag benadrukken het zeker niet onze insteek is om klanten op deze manier te lokken, dus door producten extreem laag aan te prijzen en deze later weer in te trekken. Daar hebben wij maar ook u niets aan.
Wij kunnen dit artikel niet uitleveren voor €17,22 inclusief BTW en willen u graag de volgende oplossingen aanbieden.
- We bieden deze webcam aan tegen kostprijs, dit betekent €59,95 inclusief BTW.
Hou wel rekening met een onbekende levertijd.
- We bieden onderstaand alternatief aan.
https://azerty.nl/4369756
Uit coulance voor het ongemak bieden wij deze webcam aan voor €25,00 inclusief BTW.
- U heeft zelf een alternatief gevonden en wij wijzigen de order voor u.
Hou dan rekening met een prijsverschil die wij naar de wijziging met u communiceren.
- U kunt de order annuleren en u ontvangt het bedrag van ons teruggestort.
Met welgemeende excuses voor het ongemak en de prijsfout, hoop ik u hiermee een oplossing aangeboden te hebben, en zie uw reactie graag tegemoet.
Wat kan ik hier tegen doen?
Nu krijg ik eerst:
- een bevestiging van bestelling 7 maart, dan
- dan deze email 9 maart:
"Via deze e-mail willen we je graag de wekelijkse update doen over de levering van je order xxxxxxxxx.
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een . Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op dinsdag 9 maart 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden."
......
En vandaag:
U heeft bij ons een order geplaatst met hierin artikel 3297153 Trust Tyro – Webcamera.
Helaas is gebleken dat het artikel niet goed gekoppeld heeft gestaan op onze website in de periode dat u het artikel in uw order heeft geplaatst.
Wij hebben op onze website meer dan 150.000 artikelen, die elke nacht automatisch geüpdatet worden. Helaas komt het soms voor dat hier fouten inzitten omdat de leverancier ons geen correct bestand aanbiedt. Het is voor ons onmogelijk om al deze producten elke dag te controleren en daardoor komt het jammer genoeg voor dat er soms een aantal producten tussen door glippen. Wanneer wij hier achter komen proberen wij de klant hier altijd zo snel mogelijk van op de hoogte te brengen en dit ook aan te passen.
De marktconforme prijs van dit artikel is rond de €64,99 inclusief BTW per stuk.
De prijs zoals op onze site even gestaan heeft is zo afwijkend van de marktconforme prijs, dat we kunnen spreken van een ‘kennelijke fout’.
Ik wil graag benadrukken het zeker niet onze insteek is om klanten op deze manier te lokken, dus door producten extreem laag aan te prijzen en deze later weer in te trekken. Daar hebben wij maar ook u niets aan.
Wij kunnen dit artikel niet uitleveren voor €17,22 inclusief BTW en willen u graag de volgende oplossingen aanbieden.
- We bieden deze webcam aan tegen kostprijs, dit betekent €59,95 inclusief BTW.
Hou wel rekening met een onbekende levertijd.
- We bieden onderstaand alternatief aan.
https://azerty.nl/4369756
Uit coulance voor het ongemak bieden wij deze webcam aan voor €25,00 inclusief BTW.
- U heeft zelf een alternatief gevonden en wij wijzigen de order voor u.
Hou dan rekening met een prijsverschil die wij naar de wijziging met u communiceren.
- U kunt de order annuleren en u ontvangt het bedrag van ons teruggestort.
Met welgemeende excuses voor het ongemak en de prijsfout, hoop ik u hiermee een oplossing aangeboden te hebben, en zie uw reactie graag tegemoet.