Apple iPhone 12 Pro 256GB Graphite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
24u na het eerste bod met in acht neming van de sniperregels

Buon

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (84/84)
Algemene informatie/specificaties
Apple iPhone 12 Pro 256GB Graphite
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Aalst
Verkoop bij deze een iPhone 12 Pro 256GB in de kleur Graphite. Aangekocht november 2020 via de online Apple store, altijd gebruikt met case en screen protector (er ligt nu nog een matte op) dus minimale bruiksporen en al zeker geen op het glas.
Komt met de originele doos, ongebruikte laadkabel en een assortiment aan cases (14-ish totaal) en screen protectors. Zie daarvoor foto. De zwarte en groene Apple lederen cases zijn niet origineel, de blauwe en gele wel.
Batterijgezondheid staat momenteel op 95%.

Bieden vanaf 700€. Ik sluit af 24u na het eerste bod met in acht neming van de sniperregels. Af te halen in Aalst of kan gebracht worden indien hierrond. Wordt ook elders aangeboden.

Enkele plaatjes:
 
Laatst bewerkt:
Tot iemand 750 EUR biedt :unsure:. Ik kan uw bod niet aanvaarden in deze thread, anders riskeer ik een klacht te krijgen van anderen die ook hadden willen bieden en dat niet deden omdat het een vaste prijs was. Heb daar in het verleden al last mee gehad.
Dus momenteel blijft de aanbieding zoals beschreven.
 
Aan de mods gevraagd en ik mag mijn beginpost aanpassen. Vanaf heden mag er dus geboden worden vanaf 700€, ik sluit af 24u na het eerste bod met in acht neming van de 15m sniperregel :)
 
Er kruipt altijd wel stof enzo tussen de case die sporen nalaten. Maar ik durf beweren dat het minimaal is. Foto’s spreken voor zich :)
 
Enkel stof is het nooit bij een gebruikt toestel natuurlijk. Je kan niet verwachten dat een telefoon 100% nieuw is na een jaar gebruik. Ik vind hem zelf in heel goede staat zijn, maar ik schep daar toch graag duidelijkheid over. Mag ik het bod zeker noteren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan