Anbernic RG35XX SP

Einddatum + uur van de verkoop
02/06/2024 19:00

Michster

Well-known member
Heusden-Zolder
iTrader: 100% (442/442)
Algemene informatie/specificaties
Anbernic RG35XX SP
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Heusden-Zolder
Te koop aangeboden: Anbernic RG35XX SP.

Dit is een handheld van het merk Anbernic geïnspireerd door de gameboy advance SP van vroeger.

Eigen foto's:

Nog geen week oud, als geschenk gekregen, maar ik grijp naar meestal naar men Steamdeck voor draagbaar gamen.

Wordt geleverd met originele doos, boekjes, screenprotector, usb-kabel en 64GB microSDkaart.

Minimumprijs: €45 excl
Meeneemprijs: €50 excl
Verzending naar postpunt is €5, naar persoonlijk adres is €6. Afhaling kan te Heusden-Zolder
Verzending is altijd op risico van de koper.

Ter info: goedkoopste nieuwprijs op Ali express is €80 verzendkosten inbegrepen

Laatst bewerkt:
DEMON SOULS IS DE MEEST SOULSERIGE SOULS DA OOIT HEEFT GESOULSED, OK?[!]
Ik kan er niet met stoppen, help.
Gedachtegang een uurtje ong voor het winnende bod:

*Heb ik dit nodig? Neen. Net terug een Switch gekocht. Is het een mooie deal? Ow hell yeah Michster is altijd veels te goed voor het volk hier. Kom ge hebt het niet nodig. Switch. Deck. 3DS. You stacked dummy.
Maarrre.. zelfs al het tegenslaagt geraakt ge het voor ongeveer dezelfde prijs kwijt.. en clamshell design is de shi.. wacht. Zoek wat reviews op met minpunten. Geen. Of toch nauwelijks noemenswaardig. Fuck fuck fuck. MA GE HEBT EEN DECK, 3DS, PSP en wat nog allemaal en ratelt verder*

DEMON SOULS IS DE MEEST SOULSERIGE SOULS DA OOIT HEEFT GESOULSED, OK?[!]
Ik kan er niet met stoppen, help.

Gedachtegang een uurtje ong voor het winnende bod:

*Heb ik dit nodig? Neen. Net terug een Switch gekocht. Is het een mooie deal? Ow hell yeah Michster is altijd veels te goed voor het volk hier. Kom ge hebt het niet nodig. Switch. Deck. 3DS. You stacked dummy.
Maarrre.. zelfs al het tegenslaagt geraakt ge het voor ongeveer dezelfde prijs kwijt.. en clamshell design is de shi.. wacht. Zoek wat reviews op met minpunten. Geen. Of toch nauwelijks noemenswaardig. Fuck fuck fuck. MA GE HEBT EEN DECK, 3DS, PSP en wat nog allemaal en ratelt verder*
Are you me? 😂 😂 😂

@the_fox als hij binnen 3 maand stof ligt te vangen, en ge hem voor dezelfde prijs kwijt wilt.. mijn 3ds heeft het leven gegeven :')
en ik denk da'k eigenlijk mijn Deck een beetje haat. Obese handheld van men kloten.

Terug
Bovenaan