Amazon - ervaringen, discussies & vragen

Razer

Active member
Crowdfunder FE
Amazon.de/ co.uk /wat het ook is, deel hier je aankoopervaring, of stel je shoppingsvragen.
 
Laatste tijd duurt het toch wel heel lang eer dingen verstuurd worden. Een week is nu precies geen uitzondering :/
 
Hopelijk versturen ze niet teveel meer met Ascendia.

Een week nadat ik het moest hebben nog niet ontvangen (was niet te traceren ook), refund aangevraagd en gekregen en 2 dagen later dan toch geleverd.
 
Hagglezon is handig idd. Maar ik geloof wel dat die ook prijzen van externe verkopers mee in rekening neemt. Dus daar wel mee oppassen.
 
Ook een goede tool is The Camelizer, ze hebben ook een addon voor Chrome. Kun je prijzen mee tracken op Amazon. Handig om te zien of iets werkelijk afgeprijsd is of het al een keer een prijsdaling in een bepaalde periode heeft gekend.
 
Flash gekocht voor mijn camera via Amazon.nl. Goede prijs, normaal had ik er 75 euro meer voor moeten betalen. Zeer lange levertermijn wel, pas in februari ... Ik heb die gelukkig niet meteen nodig.
 
Damn you Amazon. Speciaal op Amazon.NL besteld. Vandaag verzonden met trackingnummer van Royal Mail. Dus komt van VK 🤦‍♂️.
 
Blijkbaar kunnen wij na de Brexit nog altijd bestellen bij amazon.co.uk. Ik had vorige week gelezen dat dit (tijdelijk?) niet mogelijk zou zijn.

Wel hoge kosten voor het verzenden van een boek:

Items:EUR 8,75
Postage & Packing:EUR 4,62
 
Blijkbaar kunnen wij na de Brexit nog altijd bestellen bij amazon.co.uk. Ik had vorige week gelezen dat dit (tijdelijk?) niet mogelijk zou zijn.

Wel hoge kosten voor het verzenden van een boek:

Items:EUR 8,75
Postage & Packing:EUR 4,62
Ik heb hierdoor ontdekt dat Amazon.co.uk mijn Prime van Amazon niet overneemt, die ik bij Amazon.de destijds heb geactiveerd. Hoe kan zoiets zelfs mogelijk zijn.
 
Ik heb hierdoor ontdekt dat Amazon.co.uk mijn Prime van Amazon niet overneemt, die ik bij Amazon.de destijds heb geactiveerd. Hoe kan zoiets zelfs mogelijk zijn.
Ergens wel logisch. De Prime-abonnementen verschillen van prijs in elk land, naargelang het aanbod.
 
Ergens wel logisch. De Prime-abonnementen verschillen van prijs in elk land, naargelang het aanbod.

Vanuit dat standpunt wel, maar het gratis verzenden zou in een overkoepelende bundel moeten zitten. Ik kan op Twitch bijvoorbeeld wel Prime subs uitdelen, Prime-portaal voor series en films gebruiken, wat het des te vreemder maakt als je er niet te ver over nadenkt.
 
Terug
Bovenaan