Aliexpress projector

PreDaToR

Member
Dag allen,

ik weet dat dit misschien niet zo populair is maar ik zou een projector bij aliexpress willen kopen.
Zijn er hier mensen die dat al gedaan hebben en hun ervaringen willen delen? Goed/slecht?
Ik vind er ontzettend weinig informatie over die bruikbaar is dus bij deze hoop ik heir ervaringen te vinden...
Waarom aliexpres? Ik wil testen of een projector een meerwaarde zou betekenen hier en daarom eerst in een lagere prijsklasse(2-300€) iets kopen om dan naar de duurdere te gaan maar om nu 1000 euro op tafel te leggen voor een projector dat ik misschien amper zal gebruiken...
2de hands markt heb ik ook al gezien maar daar vragen ze voor een wxga projector nog 500euro dus no thanks
 
Het ding is vooral dat die ofwel vaak niet straf genoeg zijn qua lichtopbrengst. + vaak is het beeld ook minder qua contrast.
Als je niet te groot gaat qua beeld (meer dan 2m bv) dat dit nog kan meevallen.
 
Dag allen,

ik weet dat dit misschien niet zo populair is maar ik zou een projector bij aliexpress willen kopen.
Zijn er hier mensen die dat al gedaan hebben en hun ervaringen willen delen? Goed/slecht?
Ik vind er ontzettend weinig informatie over die bruikbaar is dus bij deze hoop ik heir ervaringen te vinden...
Waarom aliexpres? Ik wil testen of een projector een meerwaarde zou betekenen hier en daarom eerst in een lagere prijsklasse(2-300€) iets kopen om dan naar de duurdere te gaan maar om nu 1000 euro op tafel te leggen voor een projector dat ik misschien amper zal gebruiken...
2de hands markt heb ik ook al gezien maar daar vragen ze voor een wxga projector nog 500euro dus no thanks
Brol ende bazar :p
Zijn led projectoren die hun lumens anders afficheren. Led lumen =/= ansi lumen. (linkje met uitleg naar de lumens..)
Ik heb er onlangs eentje gekocht voor halloweenprojecties. Toegegeven een veel goedkopere, ik dacht sub 100 euro. Dat werkt als het pikdonker is maar bij ietwat verlichte kamer verdwijnt het beeld.

Ook altijd kijken of de resolutie ok is. Daar foefelen ze ook wel vaak. Ze afficheren full hd of 4k maar de native resolutie is dan een pak minder. Maar aangezien het die resolutie upscaled of ondersteunt kleven ze dat maar op de specificaties.
E.g.
Zegt 1080p, heeft native resolutie van 1280x800
 
Als je zo een projector neemt om te testen, ga je zeker geen willen.
Maak eens een afspraak bij Cinedream voor een demo en advies. Dan zie je pas wat mogelijk is met projectie.
 
Dag allen,

ik weet dat dit misschien niet zo populair is maar ik zou een projector bij aliexpress willen kopen.
Zijn er hier mensen die dat al gedaan hebben en hun ervaringen willen delen? Goed/slecht?
Ik vind er ontzettend weinig informatie over die bruikbaar is dus bij deze hoop ik heir ervaringen te vinden...
Waarom aliexpres? Ik wil testen of een projector een meerwaarde zou betekenen hier en daarom eerst in een lagere prijsklasse(2-300€) iets kopen om dan naar de duurdere te gaan maar om nu 1000 euro op tafel te leggen voor een projector dat ik misschien amper zal gebruiken...
2de hands markt heb ik ook al gezien maar daar vragen ze voor een wxga projector nog 500euro dus no thanks
koop gewoon degene die je wilt en retour die als het u niet aan staat? bij coolblue mag dat tot een maand dacht ik ...

dat zijn dingen waarvan je toch na een dag of 3 weet of het u aanstaat of niet... desnoods koop je 5 verschillende en zet je ze naast elkaar en stuur je er 4 weer.
 
Mercikes lapino, maar ik ga nog enkele maanden afwachten, eerst kijken wat de verbouwingen van men zolder (waar deze projector ook zou komen te staan) uiteindelijk gekost heeft. Vrouwtje heeft nogal veel ideeën waar ik met mijn oorspronkelijk budget nooit rekening mee gehouden heb (zoals bv nu ook een wc bij te plaatsen op zolder) Als hij binnen enkele maanden nog te koop is, is er een grote kans dat je een bericht krijgt van me ;-)
 
Terug
Bovenaan