Kleine nieuwtjes


Op vraag van Kamerlid Michael Freilich (N-VA) bevestigde minister De Sutter dat er al maanden erg veel en duidelijk gerichte boodschappen op sociale media worden vastgesteld. Het is volgens haar moeilijk te duiden wie erachter zit. Maar in het algemeen “heeft de Staatsveiligheid opgemerkt dat China verschillende middelen aanwendt om de Belgische bevolking te manipuleren”, aldus De Sutter. Zo “kan China onze democratie eventueel zelfs in gevaar brengen”.

Ligt dat aan mij dat ik "eventueel" zo een rare woordkeuze vind ?
 

Gender reveal parties zijn nu, naast onnozele sociale verplichtingen, dus ook transphobic. There are boys with vaginas en girls with penises.
Demi Lavato heeft 't gezegd he, transphobic.
Volgens mij zitten ze daar in Hollywood zwaar aan den drugs 🤣

Edit: en nu wordt Mr. Potato Head gender neutral.
Genoeg internet voor vandaag.

 
Laatst bewerkt:

Gender reveal parties zijn nu, naast onnozele sociale verplichtingen, dus ook transphobic. There are boys with vaginas en girls with penises.
Demi Lavato heeft 't gezegd he, transphobic.
Volgens mij zitten ze daar in Hollywood zwaar aan den drugs 🤣
Ik vermoed dat sex reveal parties niet zoveel aantrek zullen hebben :unsure:
Edit: en nu wordt Mr. Potato Head gender neutral.
Genoeg internet voor vandaag.

Meh, it's a toy. Deze reactie vat het goed samen:
baxi3v251oj61.png
 
Is dat overigens speelgoed dat in Belgie actief aan kinderen gegeven wordt, dat dit voor ons nieuws is?

Soms moeten we gewoon eens de ogen rollen en ons niks aantrekken van die kleine gebeurtenissen in de VS die geen effect op ons hebben. Zoals Gender reveal parties of Mistaah Potato Head...
 
Ben ik nu de enige die het niet ok vindt dat Mr. Potato 13 stukjes heeft en Mrs. maar 12?
Allez dat is toch mega discriminerend?
 
Op zich niks tegen dat ‘manneke’ en het kan misschien ook wel ne toffe pee zijn. Maar mij stoort het toch echt wel hoe men hem te pas en te onpas in de media erbij sleept.


Conner Rousseau: “Fuck, het is allemaal zo rap gegaan. De bekendheid. Het voorzitterschap. Ik plaats het nog”

 
Op zich niks tegen dat ‘manneke’ en het kan misschien ook wel ne toffe pee zijn. Maar mij stoort het toch echt wel hoe men hem te pas en te onpas in de media erbij sleept.


Conner Rousseau: “Fuck, het is allemaal zo rap gegaan. De bekendheid. Het voorzitterschap. Ik plaats het nog”

Hij weet perfect hoe hij zijn bekendheid moet laten renderen en nog laten vergroten natuurlijk. Massaal in de MSM komen en u op alle vlakken sympathiek maken. Niet die stijve politicus zijn die altijd zijn woorden wikt en weegt en altijd bezig is met zijn job. Nee hij hangt de boy next door uit die af en toe ook eens iets over politiek komt zeggen. Maar let op dat is een tactiek natuurlijk.
 
Hij weet perfect hoe hij zijn bekendheid moet laten renderen en nog laten vergroten natuurlijk. Massaal in de MSM komen en u op alle vlakken sympathiek maken. Niet die stijve politicus zijn die altijd zijn woorden wikt en weegt en altijd bezig is met zijn job. Nee hij hangt de boy next door uit die af en toe ook eens iets over politiek komt zeggen. Maar let op dat is een tactiek natuurlijk.
een tactiek die werkt. Imo doet iedere politicus dat, de een al wat beter dan de andere.
 
Hij weet perfect hoe hij zijn bekendheid moet laten renderen en nog laten vergroten natuurlijk. Massaal in de MSM komen en u op alle vlakken sympathiek maken. Niet die stijve politicus zijn die altijd zijn woorden wikt en weegt en altijd bezig is met zijn job. Nee hij hangt de boy next door uit die af en toe ook eens iets over politiek komt zeggen. Maar let op dat is een tactiek natuurlijk.

Idd, zeker niet iemand waar ik op zou stemmen maar hij doet dat slim.
Vind dat taalgebruik en gedoe zelf wel irritant maar 't werkt voor hem he.
 
Terug
Bovenaan