Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap echt niet hoe je met zoiets kan lopen. Wrijft, botst en beweegt dat dan niet constant?Heb ook zo'n shortje maar wel met één zakje achteraan. Het is wel nipt voor een moderne telefoon moet ik zeggen.
Setje opzetten e.Ik houd de mijne in de hand, zelf voor de halve heb ik dat gedaan. Ik skip graag muziek als die mij niet aanstaat om in de juiste mood te blijven en dat moet snel gaan.![]()
Setje opzetten e.
Gabberdisco doet het voor mij elke keer weer.
Ik stap als opwarming en tel dat niet mee. Als ik net uit de auto kom en snel wil beginnen lopen doe ik zo van die knieën omhoog en hielen tegen m’n kont spasmen.Tijdens een 5km (30min) easy run, doen jullie dan een opwarming inclusief die 5km? Bv 5 min opwarmen, 5km (30min), 5min cooldown? Of 5min opwarmen, 20min training,5min cooldown en te samen ong 5km?
Op m'n loopschoenen na zijn mijn draadloze oortjes mijn beste investering qua loopmateriaal tot nu toe. 2 tikjes aan m'n oor en jepla: next track.Ja, ik weet niet ik ben ne ongelooflijke muziek zapper tijdens het lopen.
Heb ook specifieke sport playlists, maar tijdens het lopen skip ik dan zelfs nog liedjes.
Op m'n loopschoenen na zijn mijn draadloze oortjes mijn beste investering qua loopmateriaal tot nu toe. 2 tikjes aan m'n oor en jepla: next track.

Alleen besef ik wel hoe rot het is om geen vivoactive 3 te hebben met muziek![]()

Snap echt niet hoe je met zoiets kan lopen. Wrijft, botst en beweegt dat dan niet constant?
Ik heb een rugzakje van Nathan
Heeft een "breastpocket" voor net nog de normale smartphone(Motorola g5 hier). Groter zal er al niet meer in geraken.Nathan QuickStart Drinkrugzak 4L zwart kopen? Bestel bij triathlon24.be
Nathan QuickStart Drinkrugzak 4L zwart koop je vanaf €74,95 bij triathlon24.be! ✓ 24-uurs levering ✓ Beste prijs garantie ✓ Mega assortimentwww.triathlon24.be
En dan heb je meteen ook wat ruimte om nog wat eten, drinken en schijtpapier mee te nemen.

Heb vorig jaar een paar 100km gelopen met een trial rugzakje, ook met drankzak van enkele liter. Dat klotst lang niet zo hard als je wel denkt. Ook kan ik dat strak genoeg hangen dat het niet stoort. Heb wel geen te grote maat (ja het komt in maten) gekocht, net omdat ik de boel strak wil kunnen trekken. Bij heet weer (30°+) van vorig jaar was het net voldoende voor een paar uurtjes onderweg te zijn. Voor mij was die twee liter net genoeg, toen. Nam het ook alleen maar mee voor langere loopjes (minstens 2 uur)Snap echt niet hoe je met zoiets kan lopen. Wrijft, botst en beweegt dat dan niet constant?
Ik heb een rugzakje van Nathan
Heeft een "breastpocket" voor net nog de normale smartphone(Motorola g5 hier). Groter zal er al niet meer in geraken.Nathan QuickStart Drinkrugzak 4L zwart kopen? Bestel bij triathlon24.be
Nathan QuickStart Drinkrugzak 4L zwart koop je vanaf €74,95 bij triathlon24.be! ✓ 24-uurs levering ✓ Beste prijs garantie ✓ Mega assortimentwww.triathlon24.be
En dan heb je meteen ook wat ruimte om nog wat eten, drinken en schijtpapier mee te nemen.

?
Maar ik weet niet of dat een goed idee is, of zelfs maar mogelijk? Denk dat ik die tweede wel zonder tijdsambitie kan starten, alhoewel ik mezelf ken en dat toch moeilijk wordt 
Hangt af hoe hard je loopt natuurlijkHmmmmm. Hoelang duurt het recupereren van een halve marathon?
De week na de KOTK 20km staat de Antwerp Night Half Marathon. En ik zou eigenlijk wel graag beide lopenMaar ik weet niet of dat een goed idee is, of zelfs maar mogelijk? Denk dat ik die tweede wel zonder tijdsambitie kan starten, alhoewel ik mezelf ken en dat toch moeilijk wordt
![]()

Hmmmmm. Hoelang duurt het recupereren van een halve marathon?
De week na de KOTK 20km staat de Antwerp Night Half Marathon. En ik zou eigenlijk wel graag beide lopenMaar ik weet niet of dat een goed idee is, of zelfs maar mogelijk? Denk dat ik die tweede wel zonder tijdsambitie kan starten, alhoewel ik mezelf ken en dat toch moeilijk wordt
![]()