Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dacht vroeger al vast niet, maar kan zijn van wel nu, al zou ik dat raar vindenMoet je niet extra betalen voor die optie op Strava?
Met Corona hebben ze naar ‘t schijnt veel eerdere gratis functies onder hun betalend abonnement gestoken.ik dacht vroeger al vast niet, maar kan zijn van wel nu, al zou ik dat raar vinden
Moet je niet extra betalen voor die optie op Strava?
Dit weekend vroeg ik mij af er of er programma's/websites bestaan die willekeurige looproutes voor je maken. Bijvoorbeeld je geeft punt 'x' in en je wilt een route van 10km lopen, waarna je vervolgens een willekeurige route krijgt van 10km, zeker in een dichtbebouwde stad als Antwerpen kan dat wel leuke nieuwe routes opleveren. Ik heb lang op google maps gekeken om nieuwe parken/buurten te ontdekken waarna ik mijn looproute daarop op aanpaste, heb zo Antwerpen toch een stuk beter leren kennen.
Ik kwam daarnet uit op www.routeshuffle.com, wat volledig voldoet aan mijn vraag, maar het is vooral een premium service, iemand die nog andere (gratis) alternatieven kent?
Op routeyou.com zijn er ook wel wat mogelijkheden om routes te laten berekenen, niet specifiek op de manier die je beschrijft, maar wel functioneel en gratisDit weekend vroeg ik mij af er of er programma's/websites bestaan die willekeurige looproutes voor je maken. Bijvoorbeeld je geeft punt 'x' in en je wilt een route van 10km lopen, waarna je vervolgens een willekeurige route krijgt van 10km, zeker in een dichtbebouwde stad als Antwerpen kan dat wel leuke nieuwe routes opleveren. Ik heb lang op google maps gekeken om nieuwe parken/buurten te ontdekken waarna ik mijn looproute daarop op aanpaste, heb zo Antwerpen toch een stuk beter leren kennen.
Ik kwam daarnet uit op www.routeshuffle.com, wat volledig voldoet aan mijn vraag, maar het is vooral een premium service, iemand die nog andere (gratis) alternatieven kent?
En er zijn natuurlijk al een heleboel door anderen gemaakte routes te vinden.ah dat wist ik niet, heb zelfs in Garmin, ga het eens bezienGarmin connect kan dat, je hoeft er geen toestel voor te hebben, juist een account natuurlijk.
Strava kan dat ook. Bij "ontdekken" en dan "voorgestelde routes". Ge kunt een aantal parameters instellen als afstand en of je het liefst op verharde/onverharde wegen loopt. Soms moet je wat zoeken tot je een leuke route te pakken hebt, maar er zitten er wel enkele tussen.Dit weekend vroeg ik mij af er of er programma's/websites bestaan die willekeurige looproutes voor je maken. Bijvoorbeeld je geeft punt 'x' in en je wilt een route van 10km lopen, waarna je vervolgens een willekeurige route krijgt van 10km, zeker in een dichtbebouwde stad als Antwerpen kan dat wel leuke nieuwe routes opleveren. Ik heb lang op google maps gekeken om nieuwe parken/buurten te ontdekken waarna ik mijn looproute daarop op aanpaste, heb zo Antwerpen toch een stuk beter leren kennen.
Bedoel je segmenten? Daar zit enkel fietsen/hardlopen en vlak/heuvelachtig/steil, maar geen mogelijkheid tot onverhard. Zit op de gratis versie, en mijn voorkeur gaat uit naar onverhardStrava kan dat ook. Bij "ontdekken" en dan "voorgestelde routes". Ge kunt een aantal parameters instellen als afstand en of je het liefst op verharde/onverharde wegen loopt. Soms moet je wat zoeken tot je een leuke route te pakken hebt, maar er zitten er wel enkele tussen.
Ik weet wel niet of het enkel bij de betalende versie van Strava zit.

Nee, niet segmenten. https://support.strava.com/hc/nl/articles/360039136692-Routes-op-mobielBedoel je segmenten? Daar zit enkel fietsen/hardlopen en vlak/heuvelachtig/steil, maar geen mogelijkheid tot onverhard. Zit op de gratis versie, en mijn voorkeur gaat uit naar onverhard![]()
Amai, lijkt me echt een magische ervaring. maar die start me zo veel volk zou me al ongemakkelijk maken
Succes Karry!
Prachtige race wel volgens mij. Veel succes @Karry98! Weer een avontuurtje om te volgen 

Iemand een tip om ergens te gaan lopen waar ik aan +/- 10km kan geraken, grotendeels onverhard, op max. 30 minuten rijden van Gent?
(Bourgoyen, Vinderhoutse Bossen, Lembeekse bossen en Puyenbroeck heb ik onlangs gedaan dus die vallen af.)

Ik doe andere schoenen aan, los van dat nog niet gehad dat mijn gat vol hing ofzo, en dan is het een kwestie van effe een andere broek aan te doen zeker?Ik ga nu echt eens een onnozele vraag stellen he maar aan al degene die trails doen, kruipen jullie dan vol modder terug den auto in?![]()