Apple Watch, nog nooit meegemaakt dat die zomaar plots 30-40 bpm sneller of trager aangeeft.Welke hartslagmeter heb jij? Ik heb een vivoactive 3 Garmin. Volgens mij is een forerunner beter voor het lopen. Merk wel dat een 20minuten opwarming dan ook de correcte hartslag weergeeft. Maar daar heb ik niet altijd zin in
Ik loop voor ik werk, op die manier kan ik niet blijven uitstellen tot wanneer het donker / koud / te laat is. (Ik werk meestal pas vanaf 14u-15u, dus heb de luxe dat ik mijn wekker niet vroeger moet zetten.)Pff, mijn motivatie is een beetje weg. Hoe pakken jullie dat aan? Denk dat het grootste probleem is dat ik niet echt een doel heb. Vroeger deed ik dan af en toe aan een loopwedstrijd mee maarja. Wat voor doelen stellen jullie?
Nu al een week niet meer gaan lopen en vind het moeilijk om mezelf te motiveren. Als ik niet meteen vertrek na mijn werk is het meestal naar de knoppen en ga ik niet die dag.
Hopelijk betert het nu het langer en langer licht blijft maar toch.
Ik wissel ook af waar ik loop, ik zit er niet mee om elke week een keer in de auto te stappen en ergens te gaan lopen waar ik anders niet zou geraken (terwijl ik vlak bij een Finse piste en een jaagpad van tientallen km's woon).
Laatst bewerkt:
ik vind het een vreemde vraag voor aan mijn huisarts te stellen.