Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voor badminton, wel enkel als ik weet dat er (veel) toernooien gepland staan. Voorzover ik weet heeft het bij duursporten geen/minder effect aangezien het vooral op de snelle vezels werkt. Ik gebruik het ook enkel in cycly, week opladen, maand pakken, dan laat ik het een paar maand staan. Zoals gezegd enkel voor piekperiodes.Gebruiken er hier mensen creatine btw?
Ik gebruik het voor andere sporten en daar is het wel redelijk ingeburgerd, ik vermoed dat dat bij lopen ook wel gunstige effecten (kan) hebben.
Je bent niet meer mee héGebruiken er hier mensen creatine btw?
Ik gebruik het voor andere sporten en daar is het wel redelijk ingeburgerd, ik vermoed dat dat bij lopen ook wel gunstige effecten (kan) hebben.

. Ik was daar ook helemaal alleen, terwijl daar anders best wel veel volk is. Daar waar het aangetrapt was en nog 'fel wit' (niet louter een ijslaag) was het best te doen. Maar van een vlakke ondergrond is dan wel geen sprake. 

Ik loop zonder handschoenen, krijg daar enkel zweet (en dus opnieuw kou) van. Na een goeie 2km merk ik niet meer dat mijn handen koud hebben.Iemand tips voor goeie handschoenen tegen de koude? Ik ben iemand die snel héél hard zweet en zelfs met gewone winterhandschoenen bevriezen mijn vingertoppen vrijwel onmiddelllijk door het vele zweten.
Vandaag 14km gelopen en ik heb 14km afgezien van verschrikkelijke pijnen in de vingertoppen (combo zweet / koude).
Winterhandschoenen van Kalenji helpen voor mij absoluut GEEN REET. 0% NADA!
Nu heb ik al die jaren voor die paar koude dagen altijd op mijn tanden gebeten, maar ik de toekomst ga ik daar toch in investeren. Maar dan moeten het dus wel meteen deftige handschoenen zijn die echt helpen. Het heeft géén zin dure handschoenen van 50€ te kopen, om daarna alsnog koude te lijden.![]()
Hier lag overal nog wel een serieus pak sneeuw (lees aangetrapt ijs) en met de dooi van vandaag leidde dat hier wel tot de gevaarlijkste dag. Duurloop was een evenwichtsoefening in het bos, maar daar de extra concentratie vliegen de kilometers wel voorbij. Morgen rustdag dus in principe gedaan met de sneeuwpret nu.Deze week gaan de temperaturen precies terug de hoogte in, sneeuw heeft lang genoeg geduurd![]()
2nd, 1 x gelopen met handschoenen en dan zweten. Mag ze dan uitdoen en blijven vasthouden tijdens lopen.Ik loop zonder handschoenen, krijg daar enkel zweet (en dus opnieuw kou) van. Na een goeie 2km merk ik niet meer dat mijn handen koud hebben.
Schoon reportage van een al even schone mensDeze mag ik hier wel posten denk ik, dacht dat ik het al eens had zien passeren, maar om zeker te zijn.
![]()
De Nacht van Vlaanderen: het buitengewone verhaal van Jean-Paul Praet | sporza
Sporza lanceert op zondag 14 februari De Nacht van Vlaanderen, een Vlaamse documentairefilm waarin Ruben Van Gucht voor het eerst in de geschiedenis het buitengewone verhaal vertelt van de nu toe voor het grote publiek onbekende ultraloper Jean-Paul Praet.sporza.be
Voor de geïnteresseerden, nu zondag om 16u45. Officieuze wereldrecord (met marge!) door een vlaming in 1986. Ik ben alvast benieuwd![]()
.